Gözlerimi hızlıca açıp saate baktım,çok uykum vardı.Gece eşyaları yerleştirme işi 2'ye kadar sürmüştü.Zorda olsa yataktan kalkıp lavaboya gittim ve yüzümü yıkadım.Odaya geri dönüp dolabımı açtım ve siyah dar kotum ile gri yarım t-shirti giydim.Saçlarımı düzleştirip açık bıraktım.Siyah deri ceketimi de giyip ayağıma gri supergalarımı geçirdim.Aynada son birkez kendime baktım ve bahçeye çıkıp arabaya bindim.
Lisenin girişinden geçtik.Şoför inip kapımı açtı.İndim ve okula girip müdürün odasına yöneldim.Kapıyı tıklattım
-"Gir" sesi gelince kapıyı açıp girdim.
-"Ben sınıfımı öğrenecektim"
-"Adını söyle canım"
-"Ceren Ateş"
-"9/K'dasın tatlım" bir kadın müdüre göre fazla yalak.Tatlım ne la?
Merdivenlerden çıkıp sınıfımı aramaya başladım.Bulunca koşar adımlarla içeri girdim.Arkalarda bir kızın yanı boştu.Arkalara doğru ilerleyip
-"Oturabilir miyim?"
-"Tabii"
-"Ben Ece"
-"Ceren bende"dedim.Gülümsedi.Esmer bir kızdı.Kahverengi gözlüydü.Siyah saçları vardı.
Kapı açıldı ve hoca girdi.
-"Merhaba çocuklar"
-"Sizede hocam"masasına geçip oturdu.
Beni görünce ayağa kalktı ve yanıma geldi.
-"Sen yenisin değil mi?"dedi.
-"Evet hocam"
-"Adın ne?"
-"Ceren.Ceren Ateş"
-"Pekâlâ" dedi ve masasına geçip oturdu.Kitabını açıp biryerlere baktı ve tahtaya geçip birşeyler yazmaya başladı.Bende kafamı sıraya gömdüm.Ece'de aynısını yaptı.Gülümsedim.Gülümsedi.
Zil çalınca Ece ile beraber kantine indik.Kaşarlı tost alıp bahçeye çıktık.Bir banka oturduk.
Hayatımda sadece 1 kişiyle çıkmıştım.Onun üzerinden 2 yıl geçmişti fakat tekelefonumda dün,"sevgilim"diye kayıtlıydı o bak! Yanlızlığı ben tercih etmemiştim.O beni bırakıp giden "mal"tercih etmişti.
Ben herzaman yanlızdım aslında.Babamın "sigara"yüzünden bir hastalığı var.Her an kayıp gidebilir elimden.Gitmesin...Tedavi görüyor özel hastanede.İyileşecek.
Kaşarlı tostum bitince Ece'ye dönüp
-"Bu okulda yakışıklı bir çocuk var mı?"dedim yüzsüzce.
-"Maalesef.Bir tane var.O da okula ziyaretlik geliyor."
-"Of ya.İşe bak koskoca kolejde 1 tane yakışıklı var"
-"Mükemmel değil mi?" Diye dalga geçti.
1 tane yakışıklı mı? 1 TANE.Kime yeticek la o.Arkadaşlar devamını 3.bölümde getiricem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK
Humor~~Bende inanmazdım aslında,sonsuz aşka.Ne kadar sevebilirdim ki? Başka biri çıkana kadar... -Bizimde vardı özel sözlerimiz.Pek romantik olmayan. Ama farklıydı bizim aşkımız.Siyahın içinde ki beyazdık,beyazın içinde siyah. Çok düştük.Çok kalkamadık.A...