kızlar ve kokuları

20 5 0
                                    

   Çiçek kokusuna bayılırız, parfümler erkekten çok  kadınlar içindir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Çiçek kokusuna bayılırız, parfümler erkekten çok  kadınlar içindir. Ancak kokular kadınları rahatsız da edebilir. Bir erkek kokusunu dişilik farkeder. Etkilenebilir.  Sadece konuşmadan  o erkeğin kokusundan keyif alabilme yeteneği vardır.  Eve gelen misafir çişini yapsa tuvalete farklı kokuyu hemen algılar kızlar.  Yaşı gençken daha çok koku algılar .

Kadınların  koku alma duysunu.   Kötü alışkanlık sigara  bozabilir.  Sigara agresif yapar diş fırçalama hastalığı küllüğü çamaşır suyuyla  yıkama veyahutta  paranoyaya sokar ama sigaradan asla vazgeçemez.  Ona verilmiş koku alma duyusunu yitirdiği için bunu yapar .  Bir yerde kadınlar sigara içiyorsa ' Burasını Bok götürüyor'' kelimesini  daha çok duyarsın. Bu hem sigara içen kadının keyfii biri oldugunu prestij sahibi oldugunu hemde  sigara içtiği için bu eksikliğini bildiğini açığa çıkarır. 

COVİD 19  hastalığı koku alma duyusunu yok ederek  hasar verdi çok .

birde GEBELİKTE    burun çok hassaslaşır.  KOKU alma hissi neredeyse 3 kat artar  en sevdiği kokulardan nefret etmeye başlar,  Otobüse minibüse bindiğinde  kadınların erkekelrin ter ve vucut kokularını duymaya başlarsın ve  ÖĞÜRME   kusma mide bulantısı isteği oluşur.  Gebelikteki mide bulantısı aslında Mideyle alakası yoktur kokuyla oluşan bir durmdur. Kokuları pis algılarsın  Kusma istegi olur ama kusamazssın .  Antihistamik ilaçlar iş görür.

Gebeliğin  seks yaptıktan 45nci gün  genelde bulantı başlar  , hemen  partnerinizle yapıpta 1 hafta sonra  midem bulanıyor demek aslında  Korkudan kaynaklıdır  . Gebe olup ta 45nci gun gelir  koku sendromu.  HCG  hormonlarıyla alakalıdır hassasiyet.  

gelelim olaganüstü şeylere  benim yaptığım araştırmalar bunlar 

Kızlar birbirinina Adet kokusunu alabiliyorlar ögrenci yurtlarında, hatta daha da ileri gidelim.   ögrenci yurtlarında mastürbasyon yaptıklarını bile algılayabiliyorlar . Ama söylemiyorlar cünku kendi de yapıyor yurtta birbirlerinin uyumalarını beklerler . :)     

Kadın burnu seks yaptıktan sonraki kokuyu da algılar kendi vajina kokusunu işyerine algılayabilir. Kokuyorum deyip wc ye yıkamaya gidebiliyorlar.  Erkek bunu asla duymaz.

Kendi vajına kokularını severler, ayrıca  bazen ekşi olan pis kokuyu da severler adetin bitimindeki ama  onu pis diye nitlerler cunku  erkeklerin buna  ne diyeceğini  merak ederler. 

Kızlar sadece başka kızın  vajınasından nefret ederler  LGBT değillerse tabikide 

Kadınlar yaşlandıkca koku alma duyularını  kaybederler..  Genç kızken  Ergenken parfüm sürme aslında  koku değil  ilgi çekmek amaçlıdır.   Koku duyusunu karakterine 17-18 yaşında  ancak uydurur. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kızlar ve kokuWhere stories live. Discover now