Savaş kılıcı sebebi ile kontrolünü kaybetmişti. Ölüm , İtilaf ve Öfke hepsi bir arada Savaş'ı durdurmayı denediler ama işe yaramadı.
Savaş , yenilmezdi onu durdurmanin tek yolu Kaosun Kılıcı'nı elinden ayırmaktı tek şansları buydu. Fakat , Savaş kılıcı öyle bir savuruyordu ki kardeşleri ona yaklaşamıyordu bile. Sonunda , Savaş öfkesinden kendini kaybetti ve Kaos formuna dönüştü.
Ölüm , İtilaf ve Öfke'nin tek şansı kendi formlarına bürünmekti fakat Yokedici ile yaptıkları son savaşta bütün güçlerini neredeyse yitirmişlerdi. Bu yüzden yapmaları gereken şeyin Savaş'ın kolunu kesmek zorunda olduğunu anladılar ve saldırıya geçtiler.
İtilaf silahının son mermisine kadar sıktı ve Savaş hem afalladı hem de kendini korumak için olduğu yerde durması gerekiyordu. Bu fırst ile beraber Öfke eski silahı olan Adalet Kamçısı'nı savurdu ve Savaş'ın kılıcını tuttuğu kolu tuttu ve yana doğru açtı. Şimdi sıra Ölüm'deydi Biçicilerini birleştirdi ve Savaş'a doğru zıpladı ve kolu ile bedenini ayırdı ve Savaş'ın öfkesini dindirdi.
Dört Atlı artık konseyin karşısına çıkma vakti geldi. Görev ödülleri olarak Savaş'a yeni bir kol ve Kılıç verdiler. Ölüm'e ise yeni bir maske ve yeni bir zırh verdiler. İtilaf'a yeni bir silah verdiler. Öfke'ye yeni silahlar verdiler.
Ama Ölüm'e Konsey diğer Atlıların bilmediği bir ödül daha verdiler bu ödül ise 7. Atlı Mührü'nü verdiler. Bu mühür eğer aralarından biri ölürse be mühür o ölen atlıyı yeniden canlıdırıcaktı.
Bu sayede Atlılar birdaha ölmiycek yani ölümsüz olucaklardı. Yani dünyamız sonsuza dek Atlılar tarafından korunacaktı. Ama bu mühürün aktif olucağı zaman Kıyamet günü olucaktı. Bu mühür sayesinde ise Atlılar , İblislere karşı son savaşlarını verip ölümlü hayatı yaşıycaklar.
SON