Grimm Ölüm'e geçidi açtıktan sonra ve Ölüm'ü Akoda Dağının eteğinde bulunan geçite yollar. Ölüm şimdi kardeşini kurtarmak için dağın en tepesine çıkmak zorunda.
Artık vakit gelmişti Ölüm kardeşini kurtarmak için 6. Ruh Mührünü kırıcaktı ki Yokedici bir anda Ölüm'ü boynundan tutu ve Savaş'tan uzaklaştırmak için kılıcını ona saplıycaktı ama bir anda Ölüm Biçicilarini çekti ve düello başlamış oldu.
Yokedici Ölüm'e öyle bir sert yumruk attı ki ölüm'ün maskesinin yarısı kırıldi ama bu Ölüm'ü durdurmaz dı. Ölüm ve Yokedici'nin siları çarpıştığında çıkan ses bütün Dünyayı sarıyordu.
Ölüm savaşı lehine çevirebilmek için sahip olduğu Kıyamet Kolyesi'nin içindeki ruhları kullanarak Vulgor şekline büründü. Yokedici ise ejder formuna dönüştü.
Bu ölüm kalım savaşı bir türlü sonuç bulmuyordu. Ölüm artık son çare olarak elindeki tek 6. Süvari Mührü'nü kırdı ve İtilaf ve Öfke bir anda Ölüm"ün yardımına geldiler. İtilaf silahı olan Merhamet'in mermilerini sonuna kadar harcadı , Öfke ise büyü gücü bitene kadar ne kadar canavar yaratabiliyorsa onları yarattı ve büyü gücü bitince ise oda kılıcı ve hançerini çekti ve oda savaşın içine daldı.
Yokedici bu saldırılara fazla dayanamadı ve savaşı kaybetti. Kazananlar yine Atlılar olmuştu. Ölüm kardeşini kurtardı fakat Savaş hala eski kılıcı olan Kaos Yiyeni'n öfkesinin etkisindeydi ve o öfke ile kardeşine saldırdı.