bir

1.9K 172 12
                                    


fice başlayanlar için bir iki şey söylemek istiyorum.gençler ficteki hyunjinin felixe çirkin diye seslenmesinde hiçbir hastalıklı düşünce yok.yaşlı teyzelerin küçük çocukları 'çirkin'diye sevmesi gibi düşünebiliriz aslında.felix ona böyle seslenilmesinden rahatsızlık duymuyor çünkü hyunjinin kötü niyetle söylemediğini biliyor.

yorumlarda kırıcı,sensin çirkin falan yazıldığı için açıklama gereği duydum.belki bunları yazanlar da şakasına demişlerdir bilmiyorum ama eğer ficin olayını anlamadıysanız yorum da yapmayın.ficteki karakterler her ne kadar gerçek olmasa da böyle şeyler yazılması bana kalırsa hoş değil.dediğim gibi fici anlamadıysanız yorumlarınızın da bir önemi yok.

ardından da hyunjinin 'itaatkar' davranışları var.hyunjin itaatkar falan değil öncelikle.'aşağı in çirkin' demesi ve benzeri kurduğu cümlerlerde hiçbir emir yok.felix de hyunjini görmek istiyor zaten.fici sonuna kadar okursanız hyunjinin iyi niyetini anlarsınız zaten.

başka bir şey demeyeceğim.sadece yorumlar biraz sinir bozucuydu.hayali karakterler de olsa onlara yazılan kötü şeyler,hem de haketmedikleri halde yazılanlar,yanlış ve hoş değil.daha sonra görüşmek üzere kendinize iyi bakın💝.

-

hwang
çirkin
perdelerini kapatmışsın
seni göremiyorum
aşağı in hadi

lee
bıkmadın mı artık
uğraşmaktan

hwang
seninle uğraşmıyorum
sana ilgi gösteriyorum

lee
senin ilgi anlayışın bu mu?

hwang
evet
bu

lee
daha ismimi bile bilmiyorsun
bırak artık
uğraşma
pardon
benimle ilgilenme

hwang
ismin ne?

lee
ne yapacaksın?

hwang
cümle içinde kullanacağım

uglyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin