Ric evine gitti ama bıçak orda kaldı o bıçağın etrafı pislikle doluydu ve ordaki bir böcek o pisliğe doğru geliyordu ve o böcek o pisliklerin arasından bıçağı gördü ona doğru gitti ve yanlışlıkla bıçağın ucuna deydi ve öldü ama böceğin kanı bıçağın üstünde kaldı ve sonra em bıçağı kapının arkasında unuttuğunu hatırladı ve kapıdan o bıçağı almaya gitti bıçağı aldı ve o bıçağı hiç yıkamadan o bıçağı bıçaklığa koydu
Sonra bıçağın üstündeki kanlar küflendi ve em orda bir hareketlenme gördü ve kendisinin halüsinasyon gördüğünü düşündü ve uyumaya gitti ertesi sabah em işe gitmek için evden çıktı ve işe gitti ondan yaklaşık 2 saat sonra ric em'in evine gitti akıllanmamıştı ve emden özür dilemeye gitti emin evinin anahtarı ric'de de vardı ve ric böylece eve girdi ve çok susamıştı ve su içmek için mutfağa gitti ve orda haytına veda etti çünkü emin dün gece gördüğü hareketlenme o bıçağın üstündeki böcek kanı bıçağın üstünde bir canavar'a dönüştü ve canavar dünden beri açtı ve ric'den insan kanı kokusu aldı ve ric'in kalbini yerinden söktü ve yedi ama cesedi mutfakta yerde kaldı em işten döndü ve eski sevgilisi ric'i mutfak mermeri de yerde kanlar içinde gördü ve ikisininde ortak arkadaşları olan kişileri aradı ağlama sesiyle ric'i kaybettiğimizi söyledi arkadaşları em'e sakin olmasını ve ambulansı araması gerektiğini söyledi ve evine geleceklerini başka hiç bir şey yapmamasını aksi taktirde polisler onu ric'in katili sanacak ve hapse girecekti ve bunları diyip telefonu kapattı em ric'in başına gidip ağlamaya başladı sonra cesaretini toplayıp ric'in cansız bedenine şunları haykırdı "bunu sana kim yaptı bilmiyorum ama keşke ben yapsaydım çünkü bana yaptıkların hiç kolay değil ve bunları seninde yaşamanı istiyorum işte bu yüzden cesedini de rahat bırakmayacağım " dedi ve eline evindeki satır bıçağını aldı ve ric'in kafasına sapladı sonra cesedi çöp poşetine koydu ve 12. Katın balkonundan aşağı attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pan zehir
Mystery / ThrillerTerk edilen tatlı bir kızın yaşadığı korkunç olaylar ve daha fazlası...