ΠΑΡΤ 2

184 12 1
                                    

Μετα απο λιγο καιρο πηγε στο σπιτι της οικογενειας η  διευθηντρια του ορε την φανοτροφιου .
Πηγαινε να δει πως ειναι τα πραγματα εκει και αν το παιδι προσαρμοστικε.
Οταν πηγε να φυγει η διευθιντρια, η Εστερ μαζη με την Μαξ ( το αλλο κοριτσακι) ειχαν καταστροσει ενα σχεδιο τετοιο ωστε να τρομαξει η διευθηντρια και να μην παει στο σπιτι τους ποτε ξανα .
Στο δρομο που οδηγουσε η διευθιντρια πεταχτηκε ξαφνικα η Μαξ που παραλιγο να την πατουσε. Ευτιχως η διευθιντρια εκανε προσπεραση και δεν την πατισε. Αλλα τρακαρε.
Τοτε πεταχτηκε η Εστερ με ενα σφυρι και χτυπισε την διευθιντρια στο προσωπο μεχρι να παιθανει. Αργοτερα εσυραν το αμαξι και το ριξανε ατο γκρεμο. Τα ρουχα τις Εστερ ειχαν λερωθει απο τα αιματα. Για τον λογο αυτο εκριψε τα ρουχα και το σφυρι στο δενδροσπιτο του Ντανι (του αλλου παιδιου).
Οταν ηρθε η ωρα του φαγητου η Εστερ ετρωγαι σαν κυρια και ο Ντανι τη κορόιδευε. Η Εστερ εκανε μπανιο παντα με κλειδωμενη την πορτα. Οταν πηγε στο σχολειο για πρωτη φορα ολοι την κορόιδευαν και κυριος ενα κοριτσακι. Μετα απο λιγες μερες πηγαν στην παιδικη χαρα  και η Εστερ εσπροξε το κοριτσακι με αποτελεσμα να σπασει το ποδι της. Η Μαξ ολα τα κακα που εκανε η Εστερ τα ζωγραφιζε και ηθελε να τα διξει στους γονεις τους για να τη διωξουνε. Αλλα η Εστερ την εκβιασε και εκαψε τις ζωγραφιες.

ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΟΡΦΑΝΟWhere stories live. Discover now