Επειδη η μαμα ηταν στεναχωριμενη η Εστερ πηγε και εκοψε τα τροανταφυλλα που ειχε μεσα την σταχτη του παιδιου της. Η μαμα πηγε να την σκωτοσει αλλα δεν της εκανε τιποτα.
Οταν ολοι κοιμωντουσαν η Εστερ πηγε και εσπασε το χερι της. Για τον λογο αυτο ο μπαμπας την πηγε στο σχολειο
Οταν ο Ντανι ανακαλυψε τα λερωμενα ρουχα και το σφυρι της Εστερ ηθελε αμεσως να παει να το πει στην μαμα του.
Αλλα η Εστερ πηγε στο δωματιο του Ντανι αφου το ειχε καταλαβει και τον εκβιασε οτι θα του εκοβε το πεος του.
Οταν ο Ντανι ξανα πηγε στο δενδροσπιτο ανεβηκε και η Εστερ επανω εριξε βενζινη και εβαλε φωτια. Η Εστερ κατεβηκαι και κλειδωσε τον Ντανι επανω με αποτελεσμα να πεσει λαι να σπασει το χερι του.
Στο νοσοκομειο η Εστερ ηθελε να βαλει τελος σε αφτη την ιστορια. Εντομεταξυ η μαμα κατι ειχε καταλαβει οτι η Εστερ ηθελε το κακο των παιδιων.
Η Εστερ πηγε στον θαλαμο του Ντανι και τον εβαλε παλι σε κομα. Τοτε η μαμα επιτεθηκε στην Εστερ. Για τον λογο αυτο τις εκαναν μια ηρεμιστικη ενεση και την βαλανε σε εναν θαλαμο. Ο μπαμπας με την Μαξ και την Εστερ πηγαν στο σπιτι τους. Η Εστερ ειχε εξαρχης στο μιαλο της να παραπλανισει τον μπαμπα της.
Οταν εφτασαν σπιτι η Εστερ πηγε αμεσως επανω στο δωματιο της βαφτικε και ντιθηκε σαν ενηλικη
Παραληλα η μαμα της ειχε βρει σε μια αντζεντα της Εστερ ενα ινστυτουτο ομορφιας. Πηρε τηλεφωνο και εμαθε οτι η Εστερ επασχε απο μια σπανια ασθαινια και οτι ηταν 30 χρονων. Για το λογο αυτο καλεσε αμεσως την αστυνομια και η μαμα πηγε αμεσως εκει.
Οταν εφτασε εκει ειδε τον μπαμπα σκωτομενο επειδη αρνιθηκε στην Εστερ να το κανουνε.
Μετα απο πολλα ξεκινησε μια μαχη που κατεληξε σε μια λιμνη διπλα στο σπιτι. Η Εστερ σκοτωθηκε και η μαμα και η Μαξ εζησαν την ζωη τους