Haar adem verwarmt de huid in mijn nek. Een rilling van verlangen raast door me heen. Wat gaat ze doen? Teder zet ze haar tong net onder mijn oor en trekt een lijn naar beneden tot de aanzet van mijn schouder. Haar hand streelt over mijn borst maar stopt op het moment waarop ik hoop dat ze doorgaat. Ze komt iets overeind en glimlacht. Alleen al de manier waarop ze me aankijkt bezorgt me de stijve waar ik op had gehoopt.
Gepassioneerd zet ze haar lippen op de mijne. Ze smaakt zoet. De smaak die ik haar beloofd had zoals IK zou proeven. Om onze kus kracht bij te zetten, leg ik mijn hand achter in haar nek en duw haar strakker tegen me aan. Haar gekreun maakt me duidelijk dat ze hier van geniet.
"Je straalt kracht uit en dat maakt me geil"
Dit schreef ze me een week geleden, iets wat me niet onberoerd liet. Fantasieën over hoe ze haar geile gevoel zou gaan uiten, zijn daarna vele malen door mijn hoofd gegaan. En nu ligt ze half bovenop me. Haar handen strelend over mijn borstkas, haar tong die een gepassioneerd spel speelt met de mijne. Zacht bijt ze in mijn onderlip en glimlacht uitdagend als ze voor heel even met haar warme hand mijn mannelijkheid omvat. Ik tril. Ze weet wat ik wil, maar laat me express wachten. Daagt me uit, de kleine bitch!
"Je wilt dat ik je pijp of niet?" Vraagt ze uitdagend met haar lippen bijna op de mijne. "Ik wil het je horen zeggen"
De strenge manier waarop ze praat maakt me nog geiler dan ik al ben. Fuck wat weet ze goed hoe ze me opgewonden moet krijgen! "Zeg het!" Sist ze tussen haar tanden en knijpt zacht in mijn pik om vervolgens los te laten. Iets in me maakt echter de commando in mij los. NEE, ik ga niet toegeven hoe graag ik ook wil dat ze me pijpt. Hoe vaak hebben we geen onderhandelingstechnieken doorgenomen, eindeloos vaak. Het eerste wat we daarin leerde was niet toegeven, dus dat ga ik nu ook niet doen. Al heb ik het nog nooit zo moeilijk gehad om er niet in mee te gaan.Ze lacht. "Hard to get spelen meneer Majoor?"
Verleidelijk likt ze langs haar lippen. Haar blik uitdagend. Ik weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn of op mijn hoede. Natuurlijk trainde we op de meest moeilijke situaties, maar niet dat ik naakt onder een mooie vrouw ligt die dreigt mij geen blow job te geven als ik niet naar haar luister.... Toch wil ik weten wat ze van plan is, dus ik zwijg.
"Ook goed, jij je zin. Dus je wilt dit mislopen? Dat kan hoor. Genoeg andere manieren om klaar te komen"
Met een ongelooflijk geile blik in haar ogen zet ze haar tong op mijn borst en kruipt zo likkend naar beneden. Haar ogen onophoudelijk met de mijne verbonden. Fuck nee! En nou houdt ze vast op als ze bij mijn kruis is aanbeland. Tot mijn verrassing gaat ze echter door. Met mijn stijve in haar hand likt ze er langs om vervolgens ongelooflijk opwindend mijn ballen te likken. Zuigend verdwijnen ze een voor een in haar mond. Mijn pik stuitert zowat in haar hand. The bitch! Ik weet al wat ze van plan is.
"Zeg het!" Sist ze nogmaals "en anders hou ik op"
Iets harder zuigt ze mijn bal naar binnen en laat deze heel langzaam weer los. Dan doet ze waar ik al bang voor was. Ze zet haar tong onder tegen mijn stijve aan en laat deze tergend langzaam omhoog kruipen. Het voorvocht komt er al uit. Het verbaasd me eigenlijk dat ik niet al klaar kom zo. Met haar uitdagende blik nog steeds op mij gericht omvat haar mooie mond het topje en zuigt mijn gehele pik tot diep in haar keel naar binnen. Ik kan niet anders dan kreunend mijn ogen sluiten en mijn heupen omhoog duwen. Ik wil zo fucking graag dat ze me goed pijpt. Dit overtreft al mijn verwachtingen. Wat als ze doorgaat?
Terwijl mijn gedachten nog in de lucht hangen wordt het koud bij mijn kruis. Ze zit als een tijger tussen mijn benen. Haar handen staan naast mijn heupen, haar knieën tegen mijn onderbenen gedrukt.
"Ik wil het je horen zeggen, NU!" Daarbij duikt ze even naar voren, likt over mijn bijna stuiterende pik en leunt weer naar achteren. Ik kan niet meer. Jammer dan die commando training. Uiteindelijk is die ook nooit op deze manier getraind, wat ik overigens betreur nu ik merk wat het effect hiervan is. Mannen zijn toch zwakke wezens eigenlijk.
"Ik wil dat je me pijpt!" Zeg ik vinnig doch gepassioneerd tegen haar. Het maakt me ook geen reet meer uit, als ze het maar doet! Haar mond voelde zo heerlijk warm en vochtig aan. Haar reactie laat me bulderen van het lachen. Ogen zo groot als schoteltje kijken me verbijsterd aan. Blijkbaar dacht ze, dat ik nooit toe zou geven en dan had ze het waarschijnlijk alsnog gedaan. Ze houdt er zelf veel te veel van om mij te bevredigen besef ik me plots waarop ik haar beet grijp, naar me toe trek en haar wild op haar mond kus. "En nu wil ik die mond ergens anders op voelen" commandeer ik haar fluisterend en glimlachend kruipt ze naar beneden......
JE LEEST
Op commando
RomanceZijn markante gezicht was me al vaker opgevallen op LinkedIn en na het lezen van een paar van zijn berichten besloot ik hem te gaan volgen. Ik volg zo veel mensen. Maar wat op het eerste gezicht een onschuldige alledaagse handeling was, liep uit in...