Hoofdstuk 2

641 7 5
                                    

"Voormalig commando" stond er voor aan zijn lijstje op LinkedIn. Interessant vond ik dat wel, maar onder de indruk, nee dat was ik niet. Als ex van een militair kende ik het milieu binnen defensie maar al te goed. Ze zijn niet voor niets bijna allemaal gescheiden of onderweg in de zoveelste nieuwe relatie en ik had niet echt behoefte om een van de nieuwe aanwinsten te zijn. Toch bleef hij me op de een of andere manier intrigeren.

Op mijn verjaardag zie ik plots een felicitatie van hem staan. Waarom? Viel ik hem op? Of gewoon door de melding die LinkedIn standaard bij iedereen naar binnen schuift als er iemand jarig is? Ik voel me nooit geroepen iemand te feliciteren maar andere blijkbaar wel. Ik bedank hem hiervoor, zoals ik ook de andere bedank en ga verder met de orde van de dag. Rond een uur of 4 's middags rammelt mijn telefoon meermaals met de melding dat iemand iets op mijn LinkedIn account gezet heeft. Pffff vast weer zo'n loser die zijn kans wilt grijpen als er een vrouw jarig is. Moet anders die vermelding er maar uit halen, overpeins ik lichtelijk geïrriteerd. Als ik echter mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen en toch kijk, blijkt het de voormalig commando weer te zijn. Hij deelt een foto waarbij hij in het zonnetje achter in de tuin zit en meld dat ik een goede dag heb uitgekozen om jarig te zijn. Lachend lees ik de overige berichten van hem en constateer dat het me niet onberoerd laat. Oké het is verre van origineel maar beter dan die vent uit Den Bosch, die een foto van zijn glas wijn maakte en me vroeg of ik wilde weten hoe lekker het smaakte. Krijg daar bijna agressieve neigingen tot het geven van een knietje van. Waar zijn de kerels met ballen? Kerels die je op een echte mannelijke manier willen veroveren? Ik ken ze niet constateer ik teleurgesteld.

"Mooie foto, dame" krijg ik plots te zien en weet al gelijk van wie die opmerking is. Hij doelt op mijn profielfoto en een gesprek over koetjes en kalfjes volgt. Hij doet geen enkele toenadering die ongepast is en des te langer het gesprek duurt, des te teleurgestelder ben ik daarover. Zonder dat ik hem ken intrigeert hij me. Er hangt op de een of andere manier een spanning tussen ons beide die ik niet kan verklaren. Al jaren komt er niemand door mijn eigen ingevoerde ballotagecommissie heen, maar hij heeft die deur op een kier gezet. Hij wenst me een fijne nacht en verdwijnt van het toneel.

Eenmaal in bed begin ik te fantaseren. Natuurlijk ben ik hem op gaan zoeken op het internet en heb de meest heerlijk gespierde foto's voorbij zien komen. Shit zeg, al was het maar voor 1x. "Zeg mutsefluts, waar zijn je principes gebleven?" mompel ik quasi geïrriteerd tegen mezelf, maar kan het niet helpen opgewonden te worden van het idee een keer mega seks met hem te hebben. Ik graai mijn favoriete speelgoed uit mijn lingerie-la en leef me uit op mijn fantasie. If only....

Drie dagen hoor ik niets meer van hem. Zelf ben ik te trots om achter kerels aan te rennen dus doe niets. De vierde dag echter krijg ik de melding van LinkedIn dat hij jarig is. Hmmm, dat is wel heel toevallig. Ik maak een foto van mezelf in bikini'top, zoals ook hij op mijn verjaardag een foto van hemzelf maakte, en antwoord met dezelfde melding dat ook hij boft met het mooie weer. Een uur of twee blijft het stil. Misschien vind hij me wel te vrijpostig en is hij afgehaakt, maar al snel blijkt het tegendeel het geval.

"Godver wat een mega lekkere vrouw ben jij zeg!!" Krijg ik te lezen en de foto die hij vervolgens stuurt laat niets te wensen over. Hij draagt een hele strakke broek waar een enorme bobbel in te zien is. Hij vraagt me waarom ik zo'n mooie foto stuur. Waarom ik blijkbaar vind, dat hij het verdient deze foto te mogen ontvangen. "Vanwege je verjaardag" kop ik zwak en toch wel iets overdonderd in. Mijn hart klopt tussen mijn benen. Dit heb ik jaren niet meer gevoeld. Ik wil seks, nu! Met hem! En het maakt me niet uit wat er daarna gebeurt. De passie spat plots van twee kanten van het scherm. De aantrekkingskracht is wederzijds en hoe! Hij oppert om eerst eens een kopje koffie te gaan drinken om te kijken of de klik er in real life ook is. Nou schat, reken maar van yes! Denk ik opgewonden. Hij stuurt nog een paar foto's die alles maar ook niets laten zien, wensen we elkaar goede nacht en net als de nacht ervoor moet ik weer mijn geile lijf tevreden stellen met mijn speelgoed. Pffff binnenkort niet meer, you wait and see.....

Op commandoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu