Ik mag hier niet zijn, dat realiseer ik me maar al te goed. Terwijl ik gek wordt van verlangen duwt mijn duim mijn trouwring 180% rond. De tekst in de ring zal nu aan de binnenkant van mijn hand zitten. Net alsof ik het niet kan zien. Het er niet is. Ik zou het moeten voelen, maar het enige waar ik me nu bewust van ben is de warme tong van de mooie vrouw hier voor me. De vrouw waarvan ik onmiddellijk voelde dat ze gevaarlijk voor me zou kunnen zijn.
Als blijkt dat haar warme lichaam niet meer tegen me aanleunt, open ik mijn ogen. Ze pakt een fles van haar nachtkastje. Kan niet zien wat er op staat, maar ik heb een vermoeden. De substantie is doorzichtig. Dikker dan water. Haar glimlach maakt me knettergek. Verlangen zie ik in haar prachtige groene ogen. Een puur en hongerig verlangen naar seks. Seks met mij. Niet normaal wat ze met me doet nog zonder me aan te raken.
Uitdagend kijkt ze me aan. Ik lig op bed met mijn benen over de rand. Zo heeft ze me opdragen te gaan liggen. Ze opent de fles en giet het goedje over haar heerlijke dikke tieten. Mijn God wat een geile aanblik is dit. Ze begint haar borsten te masseren, heel langzaam. De olie geeft haar zachte huid een mooie glans en ik kan niet wachten tot ik ze in mijn handen mag nemen. "Nu jij" zegt ze zacht. Ik kom overeind en kijk haar hoofdschuddend aan. "Als het net zo goed zal zijn als dat jouw ogen mij beloven, ga ik nooit meer weg." Gretig kus ik haar op haar mond. Haar gladde handen strelen over mijn benen heen en weer, terwijl onze tongen elkaar bijna verslinden. Hijgend laten we elkaar los. Mijn hart gaat als een gek tekeer. Ik zou d'r op mijn keiharde pik willen zetten en suf willen neuken, maar dat is de afspraak niet.
Ik draai mijn handen om, zodat ze deze kan vullen met olie. Fuck wat een heerlijk gevoel haar dikke tieten in te smeren, te masseren. Het deinen van haar zachte vlees in de palm van mijn hand is een ongelooflijk geil gezicht. Precies wat zij ook is. Mega fucking geil! Alles wat zij uitstraalt is lust en genot. Een vrouw die niet kan wachten mij te pijpen. Ik geloof het nog steeds niet. Ze schreef dat ze daar het meeste van hield. Dat kan toch niet? Zou het een trucje zijn?
Uitdagend likt ze over haar lippen, pakt de fles weer op en laat tergend langzaam de olie over mijn geslachtsdeel lopen. De manier waarop ze naar mijn pik kijkt is ..... is ......
Kreunend kijk ik hoe haar handen de olie verdelen. Hoe ze liefdevol met twee handen tegelijkertijd mijn stijve omklemt en ze langzaam op en neer beweegt. Jeetje wat een gevoel! En wat een aanzicht. Haar naakte volle borsten wiebelen op het tempo van haar handen mee. Ik wil dat ze nooit meer stopt. Dit is zo lekker!
Als ik dacht dat dit lekker was, blijkt het volgende nog beter te zijn. Ze zakt wat dieper op haar knieën, haar tong spelend met het topje van mijn pik. Haar in olie doordrenkte handen masseren mijn ballen. Dieper en dieper zuigt ze mijn harde vlees haar mond in. Gek wordt ik. Ik ben heus wel eens gepijpt, maar wat zij doet is gewoon niet normaal lekker. Hoe ze kijkt, hoe ze likt, zuigt, streelt.... Alles doet ze met zo veel gevoel.
Voor even stopt ze, komt overeind en giet nog meer olie over me heen. Al strelend over mijn buik, duwt ze me naar achteren. "Liggen meneer Majoor!" Beveelt ze me met een sexy glimlach. Vol vertrouwen dat het nog beter wordt laat ik me achterover vallen. Als een tijger kruipt ze al likkend over me heen. "Ik wil je heel even voelen, heel even maar" fluistert ze in mijn oor. Ze pakt mijn in olie doordrenkte stijve, laat deze tussen haar natte lipjes op en neer glijden en duwt h'm dan resoluut haar kutje in. Heerlijk nat is ze, wat ik als een compliment voor mezelf beschouw. We winden elkaar op. Zij mij, ik haar. Heel even beweegt ze tergend langzaam haar heupen op en neer. Ze wil niet klaarkomen zo. Dat heeft ze me uitgelegd in haar berichten. Ben benieuwd hoe dan wel.
Brutaal drukt ze haar lippen op de mijne en laat zich van me afglijden. En dan krijg ik een "behandeling" die ik nooit maar dan ook nooit meer zal vergeten. Bijna 20 minuten lang masseert, pijpt en likt ze me op zo'n overweldigend lekkere manier, dat ik mij in de hemel waan. Alles is voor even vergeten. De problemen op mijn werk, thuis, de wereld....alles.
Halverwege grist ze iets achter haar uit een la. Het blijkt een behoorlijke dildo te zijn. Ze pakt twee kussens, legt deze onder haar en duwt de dildo haar natte kutje in. Het is slim bedacht, want door de kussens blijft het trillende device perfect in haar zitten. Opgewonden als hell zie ik hoe ze me aftrekt terwijl ze zelf dichter en dichter bij een orgasme komt. Zij gaat die 20 minuten niet halen, dat is duidelijk. Zo geil is ze blijkbaar. In een neukende beweging duwt ze haar lichaam over de kussens. Haar dildo steeds dieper in haar. "Kom maar schatje" moedig ik haar aan. "Laat dat geile kutje van je maar klaarkomen". Mijn woorden laten haar niet onberoerd dat is duidelijk. Hijgend kijkt ze me gepassioneerd aan, knijpt wat harder in mijn stijve als plots haar lichaam fel begint te schokken. Niet normaal wat geil dit! Ze klapt op en neer en gilt het uit van genot. Nog steeds mijn stijve in haar handen. Als de ergste schokken gedaan zijn, is het hek helemaal van de dam. Vol overgave begint ze mij op verschillende manieren te bevredigen. Het voelt als een soort verafgoding van mijn geslachtsdeel, maar ook van mij. Ik ken haar amper, maar zo voelt het niet.
Zwaarder en zwaarder ademend kijk ik hoe ze mijn glimmende pik met twee handen tussen haar borsten vasthoudt en deze op en neer tot een nog nooit zo'n keihard stuk mannelijkheid klaar krijgt. Stotend en vloekend spuit ik mijn zaad over haar zachte volle borsten, haar handen. Ze likt alles op en slikt het door. Shit zeg! Dit is echt niet meer normaal! Deze vrouw is gevaarlijk. Heel erg gevaarlijk. Aan een vrouw als deze raak je verslaafd. Want een vrouw als deze daarvan is er maar een volgens mij. Ik heb dit in ieder geval nog nooit meegemaakt. Maar weet een ding zeker. Dit is niet de laatste keer. Hell no! Want wie wil er niet af en toe in een hemel op aarde verblijven, ik wel !
JE LEEST
Op commando
RomanceZijn markante gezicht was me al vaker opgevallen op LinkedIn en na het lezen van een paar van zijn berichten besloot ik hem te gaan volgen. Ik volg zo veel mensen. Maar wat op het eerste gezicht een onschuldige alledaagse handeling was, liep uit in...