~0.1~

450 31 15
                                    

Reki:

Sabah alarmın daha doğrusu annemin sesi ile zorla uyandırıldım, annem bentomu hazırladı ve bana verdi. Sırtımda çantam kucağımda kaykay ile evden çıktım, kaykayıma atladım ve okul yolunu tuttum.

Her zamanki gibi direğin önünde beni bekleyen Langa ile karşılaştım, ve okula doğru çekişmeli bir şekilde kaykaylarımızı sürmeye başladık.

Tabii ki ben kazandım, çırağın ustayı yenmesi için daha 40 fırın ekmek yemesi lazımdı. Desem yalan olurdu, Langa kendini bayağı geliştirmişti.

Sınıfa girdiğimde yaptığım ilk şey sırama oturup insanları incelemekti, insanlar sabahtan akşama kadar günlerce çalışıp banyo bile yapamayacak hâle geliyorlar. Bunu saçlarından anlıyorum, yağlı saçları çabaladıklarının bir simgesi.

Ve sonra kendi tertemiz saçlarıma bakıyorum, bu da benim tembelliğimi simgeliyordu sanırım. Nitekim ben kaykayımla ve arkadaşlarımla mutluydum, çalışsam birşey başarabilir miydim? Büyük ihtimal başarırdım.

Sınav haftası geldi çattı, ve ben hiçbirşeye çalışmadım. Deftere aldığım notların %90'ı çizimlerimdi, artık tek dayanağım Tonguç izlemekti. Mizah anlayışım Tonguçla yarışır olduğundan derslerini anlayabiliyordum.

Zil sesiyle düşüncelerimden arınıp kendime çeki düzen verdikten sonra dersi dinledim, daha doğrusu dinlemeye çalıştım. Bende böyleydim işte, yumurta kapıya dayanınca çalışmaya başlıyordum.

***

Ara ara gözlerimi Langa'ya çevirdim, düzenli bir şekilde not alıyordu. Yazdığı eğik büğük harflerle ne kadar düzenli olabiliyorsa o kadar düzenliydi işte.

Hâlâ Latin alfabesi ile Japon alfabesini karıştırması gözüme sevimli geliyordu, tüm saflığı ile birşeyleri başarmayı hedefliyordu. Bende özentilik yapıp not almaya başladım.

Yeni hikayemiz hayırlı uğurlu olsun, yeni karakterler yapıcam demiştim ama rengayı salamıyorum sifhsidjai.

Dumb Teen Boy || Renga//FluffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin