!!Tekrar ediyorum önceki bölüm hikayeden bağımsızdır!!
Reki:
Eve gittiğimde olanları düşünüp durdum, çok güzel bir gündü. Tabii Nanako Teyzenin odayı basması ve annemin geç geldim diye beni azarlaması dışında. Şuan ikizlerle uzanmış onlara masal anlatıyordum, her zaman yaptığım gibi. O sırada telefonuma bir mesaj geldi, bu Langa'dandı:
Langa:
Reki nasilsun?
Bir süre mesajla bakışıp gülümsedim, japonca mesaj atmayı bile zar zor öğrenmişti ve harfleri karıştırıyordu.
Çok sevimli.Reki:
İyiyim Langa, sen?
Langa:
Bwnde iyıyim, bugun olanlor icun ozur dilerım. Annemin bu kador erken geleceğinu tahmin etmemuştim.
Reki:
Yok, yok! Sorun değil, gerçekten.
Langa:
Oh rahatladum, bana kizarsin sanmistim.
Reki:
Sorun değil gerçekten.
Langa:
Tamam o zaman, bunu sormok icin yazmistim.
Yarin okulda gorusuruz! 💕💘Reki:
Bay bayyy!"Heh, yarın cumartesi. Seni aptal." Derken sırıttım kendi kendime.
Sonra düşündüm. Langa'dan bir çıkma teklifi almış mıydım, ya da ben ona etmiş miydim? Hayır, bunların ikiside olmadı. Uzandığım yatağımda kalktım, elime bir parça kağıt ve bir kalem aldım. Güzelce çizmeye dikkat ettim, kurşun kalemin bıraktığı siyah çizgilere hakimdim.
Tahmin edeceğiniz üzere Langa idi bu çizdiğim, bitirdiğim resmi masadan alıp duvarıma yapıştırdım. Pazartesi günü ona mutlaka çıkma teklifi etmeliydim.
***
Büyük gün bugün, tüm haftasonu bunu nasıl yapacağımı düşünmüştüm ve artık hazırım. Tek yapmam gereken öğle teneffüsünü beklemek, sadece bir ders kaldı bunu yapabilirsin Reki.
Hiçbirşey anlamadığım matematik dersinden sonra artık özgürdüm, Langa'nın kolundan kaptığım gibi çatıya götürdüm.
"Reki çok acelecisin, öğle yemeği bir yere kaçmıyor merak etme." Güzel gülüşünü sundu bana.
"Konu yemek değil Langa." Sorar gibi baktı suratıma.
"Ben sadece...BENİMLE ÇIKAR MISIN?"
Suratıma bakakaldı, ki şaşkınlıktan ben olsam bende böyle olurdum.
"Çık benimle, Langa."
"Biz zaten çıkmıyor muyduk, iki günden beri?"
Elimi suratıma yapıştırdım, Tanrım anlamayacak.
"Öyle değil, Langa şuana dek sana çıkma teklifi etmedim ya da senden çıkma teklifi almadım. O gün beni öptün, ve bu kadar mı yani, hemen çıkmaya mı başladık? Sencede bir çıkma teklifini hak etmiyor muyuz, ikimizde?"
Anlar gibi baktı ve elimi kavradı, "Ben çıkma teklifini kabul ediyorum, Reki." Nazik sesi kulaklarımda adeta bir şenlik gibi yankılanıyordu.
"Peki sen, benimle çıkar mısın?"
Gözlerim parladı, coşkuyla evet derken hiçbir belirsizlik yoktu aklımda. Ellerimi kavrayan ellerini sıkıca tuttum, ve parmaklarımızı birbirine kenetledim.
Onu öperken de, hiçbir belirsizlik hiçbir pişmanlık olmayacaktı kafamda. Dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum, o da benim dudaklarıma.
Ve sonraki bölüm final arkadaşlar, destekleriniz için sağolun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dumb Teen Boy || Renga//Fluff
Short Story"Ve sonra kendi tertemiz saçlarıma bakıyorum, bu da benim tembelliğimi simgeliyordu sanırım. Nitekim ben kaykayımla ve arkadaşlarımla mutluydum, çalışsam birşey başarabilir miydim?" Not: Kitapta bakış açıları sadece Reki ve Langa olarak değişiyor