Build A Boyfriend

54 7 2
                                    

Panjurdan sızan ışık gözlerini rahatsız ediyordu. Göz kapaklarını bastırarak başını yastığa gömdü. Sonra hatırladı: Onun odası pek gün ışığı almazdı.

Yatakta doğrulup etrafına göz gezdirdi. Büyük ve dağınık bir odadaydı. Yanındaki komodinde ilaç kutuları ve araba anahtarları vardı.

Derin bir nefes alma sesi duyunca soluna baktı. Yanındaki adamı tek bir kelimeyle anlatacak olsa bu kelime "pahalı" olurdu. Kirli sarı saçlıydı. Keskin bir çene çizgisi, maskülen bir vücudu vardı. Yanaklarına serpiştirilmiş çiller güneş ışığında ortaya çıkıyordu.

Buraya nasıl gelmişti? Kimdi bu adam? Neden bulutların üstünde dolaşıyor gibi hissediyordu?

Gözü duvardaki saate takılınca midesi ters takla attı. Bugün pazartesiydi ve işe gitmesi gerekiyordu.

Uyku sersemliği biraz geçince hatırlamaya başladı. Pazar gecesi bara gidip çok sarhoş olması yetmiyormuş gibi, tanımadığı birinin evine gidip onunla yatmıştı.

Aptalın tekisin, George.

Yabancıyı uyandırmadan kalkmayı başardı. Parmak ucunda koridorda yürüdü ve banyoya girdi. Hızlıca duş aldıktan sonra temiz bir havluya sarındı. Yeniden koridora çıktığında bir miyavlama ile havaya sıçradı.

"Şşşşş"

Kedi büyük yeşil gözlerini dikmiş, yargılarcasına miyavlıyordu. Evet, bu saatte rastgele bir adam sahibinin evinde ne yapıyor olabilirdi ki?

Yatak odasından bir mırıldanma geldi.

"Bana bak kedi, anlaşabiliriz."

Bir kediyle susması için pazarlık yapıyordu. Durum daha ne kadar saçmalaşabilirdi ki?

Görünüşe göre sadece sevilmek istiyordu. Kedi sonunda ayak altından çekildiğinde George, sessizce yatak odasına girip kıyafetlerini aramaya başladı. Tişörtü dışında her şeyini bulmuştu. Hızlıca giyinirken saate baktı. Zamanı yoktu. Yerde duran hoodie'lerden birini başına geçirdi.

Evin ön kapısını yavaşça aralayarak dışarı süzüldü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Build A Boyfriend | dreamnotfoundHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin