Birinci bölüm.

373 13 23
                                    

Ilgaz ' ın gözün den.

Alarmın çalması ile gözümü açtım. Yatak tan kalktım , tuvalete gidip işimi gördüm. Odaya girip takım elbiselerim den birini alıp tuvalet girdim. Normal de burada yaşamıyorum kardeşimin ( En küçük kız olan. )  ( Defne ) isteği üzerine burada kaldım. Ben bunları düşünürken çoktan üzerimi giymiş kahvaltı masasına yönelmiştim.

Ilgaz: Günaydın , herkese !

Herkes de " Günaydın. " diyince ben de yerime oturdum ve güle oynaya kahvaltımızı yaptık. Kahvaltım bittiği zaman , konuşmaya başladım.

Ilgaz: Ben çıkıyorum , işe geç kalıcam yoksa.

Ev den çıktım , arabama bindim , emniyet kemerini taktım , radyoyu açıp yola koyuldum. Oraya varınca araba dan inip adliye ye yürümeye başladım. İçeri girince odama yöneldim.

Özge: ( Kalem müdürü. ) Günaydın savcım.
Ilgaz: Günaydın Özge , var mı bir olay ? 🤔
Özge: Maalesef savcım , yok.
Ilgaz: Beni nöbetçi savcı olarak yazsınlar.
Özge: Emredersiniz savcım. Başka bir emriniz var mı ? 🤔
Ilgaz: Yok Özge , çıkabilirsin.

Özge çıktıktan sonra ben de dosyalara baktım. İmzalanması gereken , UYAP ' a yüklenmesi gereken dosyalara. Ben ilk hangisini yapayım diye düşünürken Eren ardı.

Eren: Alo.
Ilgaz: Efendim , Eren.
Eren: Ne yapıyorsun , savcım , müsait misin ? 🤔
Ilgaz: İlk hangi işimi yapsam diye düşünüyorum. Bir şey mi oldu ? 🤔
Eren: Taksim ' de patlama olmuş , olay yerine intikal ediyoruz.
Ilgaz: Tamamdır , geliyorum.

Telefonumu kapatıp , ceketimi alıp , odadan çıktım.

Ilgaz: Özge , ben çıkıyorum , Taksim ' de patlama olmuş , oraya gidiyorum , baş savcıyı bilgilendirirsin.
Özge: Emredersiniz savcım.

Adliye den çıktım , arabama bindim emniyet kemerini taktım ve yola koyuldum. Telefonumu telefon tutacağına sabitleyip Eren ' i aradım.

Ilgaz: Alo , Eren.
Eren: Emredin savcım.
Ilgaz: Ben adliye den çıktım doğu girişine doğru geliyorum. ( Salladım. ) Biri benim arabamı alıp park etsin. Ben bununla uğraşmadan direk olay yerine intikal edeyim.
Eren: Emredersiniz savcım.

Dedi ve kapattım. 

Eren: Umut , bir bak ciğerim.
Umut: Buyrun komserim.

___________________________________________

Bir pazar gecesi.

Fırat ' ın gözün den.

Nazlı ' masal anlatırken uyuya kalmıştı. Üzerini örtüp odasından çıktım. Aşağıya indiğimde Büge Barış ' ı yolcu ediyordu. Barış gittikten sonra oturma odası ndaki oturma grubuna oturur oturmaz konuşmaya başladım. 

Fırat: Can ' ı kendi evinde görse olmuyor mu ? 🤔
Büge: Öyle yapıyor zaten Fırat.
Fırat: O zaman bu herif niye benim evim den çıkıyor ? 🤔
Büge: Can ' ı buraya getirdi.

Başımı sadece olumlu anlam da sallamak ile yetindim.

Fırat: Ne ise yatalım mı artık , saat geç oldu.
Büge: Yatalım bakalım.

Yazarın gözün den.

Arkadaşlar , şimdi şöyle: Patlama bir pazartesi günü oluyor. Bir önce ki günün gecesinde Fırat ile Büge ' nin arasında bu olaylar falan geçiyor. Yani kısacası BULUT ailesi de patlamanın olduğu sabaha uyanıyor. Umarım anlatabilmişimdir.

Fırat ' ın gözün den.

Nazlı: Baba mı ben uyandırabilir miyim , Büge abla ? 🤔
Büge: Hadi koş , bakalım.
Nazlı: Baba baba , hadi uyan , sabah oldu.
Fırat: Sen uyundın da , beni mi uyandırıyorsun göbüş ? 🤔  Gel bakalım buraya.

Yargılanan Mahkum. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin