Ilgaz ' ın ağzın dan.
Ilgaz: Alev , benlik bir şey var mı ? 🤔
Alev: Yok , savcım.
Ilgaz: Ben gideyim o zaman. Tekrar dan , geçmiş olsun.Diyerek hastaneden çıktım. Arabama bindim , emniyet kemerini taktıp yola koyuldum. Eve vardığım zaman arabamı park ettim ve içeri girdim. Kapıyı çalıp beklemeye başladım.
Defne: Abim geldi !!!
Kapıyı açtı.
Defne: Hoşgeldin , abi.
Ilgaz: Hoşbuldum , bitanem.Ayakkabımı çıkarıp içeri geçtim.
Ilgaz: Ellerimi yıkayıp , üstümü değiştirip geliyorum , bitanem. Hadi sen geç.
Defne: Tamam , abi.Tuvalete gidip işimi gördüm. Odama girdim. Üstünü değiştirip geri salona yöneldim.
Ilgaz: Selamünaleyküm.
Merdan dede: Aleyküm selam , savcı torunum , hoşgeldin.
Ilgaz: Hoşbuldum , dede. Eee , yemekten sonra size bir şey söylemem lazım. Şimdi ağzımızın tadı kaçmasın.
Makbule: Ne söyleyeceksin oğlum ? 🤔
Ilgaz: Sonra hala , sonra. Ben odamdayım.Düşündüm düşündüm ama bir çözüm yolu bulamadım. Kitaplara bakmaya devam ettim. Buldum. Tabi ya. Ama bunu Ceylin kabul eder mi ki ? 🤔 Kabul etmez. Kapım çalındı.
Ilgaz: Gel !
Defne: Abi , hadi sofraya. Yemek hazır.Defne ile birlikte yemek masasına yol aldık.
Merdan dede: Herkese afiyet olsun.
Dedikten sonra yemeğe başladık. Yemeklerimizi yedik. Ben kendimi nasıl olduğunu bilmediğim bir şekil de koltukta buldum. Birkaç dakika sonra halam ile Defne geldi.
Makbule: Ben meyve getireyim.
Ilgaz: Otur hala , otur.
Çınar: Abi , Ne oluyor ? 🤔
Ilgaz: Ceylin bir hata yapmış , davanın savcısı ben olduğum için ikimizin de mesleğine maal olacak. Ve benim bulabildim tek çözüm yolu evlilik.( A few minutes later. Bir süre sonra. )
Başka bir çözüm yolu arıyordum. Bana şu an da sakin kafa ile düşünen biri lazım. İyi de kim ? 🤔 Denemek ten zarar gelmez ama saat de geç olmuş. En iyisi müsait olup olmadığını sormak. Ben de öyle yaptım. Emoji bıraktı. Arıyor. Ne yapmaya çalışıyorsun Yağmur ? 🤔
Yağmur: Efendim Özgü , dinliyorum.
Ilgaz: Ne Özgü ' sü kızım , ne diyorsun sen ?
Yağmur: Sen gecenin bir vakti arıyor isen ben de aklım a gelen ilk bahaneyi kullanırım.
Ilgaz: Sana bir şey sormam lazım.
Yağmur: İnşallah önemli dir yok ise yarın gözüme gözükme.
Ilgaz: Önemli önemli. Yarın ona göre söyleyeceğim.
Yağmur: Neyi ? 🤔
Ilgaz: onu boşver sen , beni dinle.
Yağmur: Dinliyorum.
Ilgaz: Bir hata yaptın bu hata ile hem kendini hem de davanın savcısını yaktın.
Yağmur: Hım sanırım avukatım. O hatamı temizleyecek yollar ararım.
Ilgaz: Peki ya tek yol evlilik ise , o zaman ne yaparsın ? 🤔Ses gelmedi.
Ilgaz: Yağmur Yağmur , orda mısın ? 🤔
Yağmur: Buradayım , buradayım. İlk şoku atlatmaya çalışıyor idim.
Ilgaz: Evet , ne yapardın ? 🤔
Yağmur: Yarın adliye da olayın tamamını anlat belki ben başka bir çözüm yolu bulurum. Hadi bay bay. ✋Aaa yüzüme kapattı.
( Sabah. )
Ilgaz ' ın gözün den.
Alarmın çalması ile gözümü açtım. Yataktan kalktım , tuvalete gidip işimi gördüm. Odaya girip takım elbiselerim den birini alıp tuvalet girdim. Üstümü giyinip tuvalet ten çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yargılanan Mahkum.
FanfictionYargı , Mahkum birleştirip biraz da Mucize Doktor eklersek ne olur ? 🤔 Okuyup görebilirsiniz. ☺️