Mama povedala Lucii :,,Musím si ešte niečo vybaviť u tety Carmel." Fajn neprotestovala som. Sadla som si na múrik a čakala na mamu. Neprichádzala a začínala som sa obávať. Tak som zašla za tetou Carmel. No všimla som si odkaz na dverách : Išla som na 3 týždne do Austrálie. Čooo ? Kam by potom mohla zmiznúť mama ??? Išla som ju hľadať a všimla som si niekoho kto stal na mieste kde sa objavovala záhadná tvár. Bola to moja MAMA. Nemohla som uveriť čo tam robila ? Prišla som k nej a opýtala som sa jej :,, čo tu robíš ?" ona odpovedala : ,, išla som dopredu." Mala slzy v očiach. Opýtala som sa jej :,, stalo sa niečo? " Ona smutne odvetila: ,, ale nie poďme ďalej." Dobre išli sme teda ďalej. Keď sme prišli domov dala som si sprchu a ľahla som si. A ko každú nedeľu sme chodievali do kostola. Obliekla som si bľúzku a sukňu. Po kostole mama navarila výborný obed. Ešte v ten deň som sa nachystala do školy. Potom som si vyšla von,iba tak sa prejsť. Po ceste som išla okolo záhadného miesta a čo nevidím, neznáma tvár sa mi prihovorila. Povedala že sa poznala s mojim otcom. Rýchlo som utiekla. Hneď ako som prišla domov vyhľadala som mamu. Pýtam sa jej či vie o tvári, ktorá sa mi zjavuje ? Ona povedala že Áno, vraj to bol otcov madší najlepší kamarát a že sa mu tam stala dopravná nehoda. Vtedy mi vtiekli slzy do očí. A mala som taký pocit ako keby mi vravel že nenám ďalej pokračovať v ceste aby sa mi niečo nestalo!! Všetko som v pondelok v škole povedala Sáre. Avždy keď mi bolo ťažko, smutne tak som sa išla vyrozprávať k záhadnému miestu.
(VEĽMI PEKNE ĎAKUJEM JE TO IBA ZAČIATOK TA PRETO TAKE KRATKE ALE URČITE NAPIŠEM NIEČO NOVE A NAPIŠTE ČI SA ASPOŇ AJ TAKATO KRATKA ČASŤ PAČILA ??? BUDEM RADA ZA KOMENTY )
YOU ARE READING
Neznámy chalan
ParanormalBývam v malej dedinke. Jedného dńa som sa vybrala s mojou kamarátkou behať, a stalo sa niečo nečakané.....