Ben talya bugün kütüphaneye yolladığım kölemin doğum günü
Ona sürpriz yapacağım ondan önce kütüphaneye ben geldim. Vee hemen hepimiz toplandık orada hira(kölem) geldi ve iyiki doğdun diye hep bir ağızdan kutladık. Akşama kadar kutladık.Herkes dağıldı bende toplayan kişiyi izliyordum. Sonra arkamdan birisi geçerken ayağı kaydı yere düştü. Elinde bir telefon vardı ve kırılmış üzüldüm ve hemen ona yardım edip beraber telefoncuya gittik ve telefonu verince dediki bana "sizin kalenizde konuk olarak kalabilirmiyim?" Dedi.
"tabikide peki adınız ne?"dedim "adım talha" dedi. Ve beraber gittik kuleye Sonra kuleye baskın geldi gece
Sonrada bir anda sabah kendimizi küçük ve herkesi teller ile örülü bir kasabada bulduk aynı anda uyanmıştık ayrı yataklarda
Aylar geçti hala kurtulamadık ve zaman geçtikçe erkek arkadaşım olmuştu Sonra hira bizi kurtardı açtı o tellerin kilidini Sonra hemen gittik kalemize ve hira girmeden önce dediki "kraliçem kuleye sevgi adında biri gelmiş buraya hizmetçi olarak girebiliriz"
"Off hapis yetmezmiş gibi bide bu hizmetçilik mi geldi başımıza!" Dedim ve bayılmışım o sırada kendimi kulenin bir hizmetçi odasında buldum. Sonra hira dediki seni bir şekilde kurtardık merak etme ama
Hizmetçiyiz artık maalesef... dedi sonra Talha hemen ortaya atladı "TALYA! Acil kalkman lazım biri kapıda seni çağırıyor işin ilginç tarafı senin abin olduğunu iddia ediyor!"
"Ne! Benim abim yokken sadece daye ile gaye kardeşim var ya peki onlar nerede!""Bence abin olduğunu iddia eden kişiye biraz soru sor sonra daye ile gayesi biliyor musun de" dedi.
Koşarak gittim. Kapıyı açtım.Merhaba,ben Samet senin abinim,annemiz bir mektup vermişti ve ek olarakta dediki"oğlum bunu eğer kulede bir şeyler ters giderse bu mektubu talyaya ver ve şimdi buradan ayrılman lazım oğlum" demişti bana ve geldim kardeşim...
"Ya peki daye ile gaye? Onlar nerede biliyor musun? Ve sen nereden geldin? Bekle sana bazı sorular soracağım mektubu okuduktan sonra" demiştim. Sonra okudum mektupta şöyle yazıyordu
Kızım ben muhtemelen ölüyüm şuan ve sana bir şey bildirmek istiyorum...
×ARKADAŞLAR DEVAMI YARIN GELECEK UMARIM GÜZEL BULMUŞSUNUZDUR×
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMARIM
AksiSevgili okuyucular ve yazarlar, Devri biraz eskilere götürerek bir kitap yazdım umarım yazarlara fikir okuyuculara yarar veririm, İYİ OKUMALAR!