bölüm 2

11 0 0
                                    

Mektubun devamı...

"Kızım ben muhtemelen ölüyüm şuan ve sana bir şey bildirmek istiyorum... ben bir anda kalp krizinden öldüm neden? Çünkü telefonda biri bana şöyle bir mesaj göndermişti.

"Hey firuze hanım! Bizim ailemizin kanlarını sen döktün bizde senin dökeceğiz yakında,aileni daha tanımıyorum ama yakında hepsini tanıyacağım sen ve eşin ölünce tahta geçeceğim... ha ha ha....." yazıyordu

ve biraz zamanda yolculuk yaptım şuan ruhum heryerde Kızım... Ve mektubun altında bir kolye var eğer o kolyeyi gösterirsen o sevgi adlı şeytana hemen giderler... bırak bu kölenin gizemi bende kalsın ha bide Kızım Samet sizin meleğiniz gibi düşünün artık ona iyi bakın..." yazıyordu mektupta

Şok olmuştum görünce hemen sameti içeri aldım. Ve beraber gittik o şeytanın yanına kolyeyi gösterdik. Ve annemin dediği gibi herkes gitmişti.

Talha noluyo diye bağırmıştı şapşal işte 😹 baskın oluyo sanmış. Sonra olanları hirayada talhayada anlattım. Ve pencereden sesler geliyordu. Baktım

Daye ile Gaye merdivenle tırmanıyolardı😹 sonra onlarada ayrı mektuplar gelmiş onlarda kendilerini parkta bulmuşlar hiç şaşırmadım😹 sonra bissürü hizmetkarları çağırdık. Ve korumalar getirttim.

Sonra yakında nişanım oldu talha ile ve düğün 2 gün sonrada Bi anda bayıldım  sonra kalktığımda öğrendim ki hamileymişim duyunca çok sevindim.
Şimdiden adı belliydi erkek olursa Behlül kız olursa mira koycaktık.

Tamda koyduk adları ve bi ağrı girdi bu sefer hastaneye gitmek zorunlu oldu. Sonra dediki hekim "evet hamilesiniz amaaaaa ikizzz!" Hayırlı olsun diyip gitmişti doktor ve kulemize geri gittik.

Samet bu duruma üzülmüştü çünkü talha ile daha tanışamamıştı bile kulenin kapısını gaye ile daye açtı ve şenlik hazırlamışlardı hemen,ben bile şaşırdım ne kadar hızlı düzenlediler diye

9 ay sonra...

Yeni bir saraya gelmiştik çünkü o kulenin huzuru kalmamıştı. Sonra girince aniden Bi sancı geldi... İşte doğuruyordum! Sonra hekimleri çağırdılar gene eve ve odamda doğurdum.

Sonrada 3 saat uyuduk dinlendik hepimiz derken Behlül ile mira ağlayarak uyandırdılar bizi talha behlüle süt verdi sustu bende miraya verdim süt 1 saat sonra gene uyandırdılar bebek bakmak çok zor diye isyan ettik.

Sonra bezlerini değiştirdik. Ve 1 hafta fln geçti ve alışverişe gittik çocuklar için alışveriş yaptık. Gelince İrem bize hediye verdi bana 3 adet altın çocuklara 1 tane altın ikisinede talhayada 3 tane taktı.

Yeni aile hediyesiymiş. Sonra bahçede kısık sesle müzik dinledik biraz o sırada bebekleri yukarı koymuştuk ve Selma hatun ile pala hatun bakıyorlardı çocuklara ben Bi kaç dakika onlarla müzik dinledim sonra bebeklere bakmaya gittim. Ve hilal adlı biri kapıdaydı. Merdivenlerden çıktım ve....

Devamı yarın gelecek beklemede kalınnn

UMARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin