Stavíš ráda snēhuláky

2 1 0
                                    

Tak a přišlo to rande s Horaciem. Ano opravdu na další den jsme se sešli znovu. A mám dojem že tyhle svátky nikdy neskončí 🤩. A jak je vidēt opēt napadal čerstvý sníh. No co baví tē dēlat snēhuláky? No už jsem je nedēlala dlouho, ale proč ne. Tak jsme postavili rovnou dva ☃️. Moc se jsem se bavila. Dokonce jsem se i smála a jak. Moc velká zima zajistila že se z nich stal led. A odešli jsme pryč. Ale za dvē hodiny jsem se dozvēdēla že vypukl požár a oheñ naše sochy rozpustil. No pak Horacio odešel do Bradavic a ja musela si musela promluvit se synem. Tak jsem  chtēla vēdēt zda byl u Ollivandera a vybral si hulku. Ukázal mi ji. Vypadala zajímavē. Tak přinejhorším by mohl mít Zmijozelovu 🤷‍♀️. Taky mi řekl že v Krásnohulkách zešíli. A že moc lituje že tam šel. Tak proč se nevrátit do Bradavic. Ja se vzdám svojí práce protože kdo by chtēl potkávat svojeho rodiče ve škole? Jasnē že nikdo. Tak a pak jsem jeho vypravila do školy a ja šla  do práce. No pořád je jako malý tak ho musím furt kontrolovat 🙄. Ach jo. Ale no co už. Je to škoda protože mē učit fakt baví a taky jsem s Horaciem častēji.  No co už chci aby muj syn byl štastný, no to už je udēl rodiču. No když jsem se vrátila do Bradavic promluvila jsem si o tom s Horaciem. Vlastnē praticky bych mohla byt učitelkou i nadale ale musela bych učit ten nejvíc ponižující předmēt jaky by mohl dēdic Zmijozela učit. A tým je OPčM 🤷‍♀️. To by muj syn určitē nechtēl studovat.

--------------------------------------------------------------
Opēt vēnuji hp_citace za inspo 💚

A ano vím že Tom chtēl OPčM učit
ale tohle je FF 🤷‍♀️. Tak to berte s nadhledem. Díky 💚
--------------------------------------------------------------

Vánoce s Křiklanem Kde žijí příběhy. Začni objevovat