Duch Vánoc

6 1 2
                                    

Od doby co jsem se s Horáciem strávila svuj čas poprvé na Vánoční svátky ubēhl rok. Tom se vrátil do Bradavic ale ja nepřestala vyučovat. Nelituju ničeho. Jen je na čase říct pravdu. Musím mu to říct. Je to jakobych mu lhala. Momentálnē se na to připravuju psychicky. No každopádnē jdu do jeho kabinetu abych mu to řekla. Pozdravili jsme se a ja mu řekla at se mnou nēkam jde. A kam jsem ho to vzala? No jasnē do tajemné komnaty. Tam jsem ho poprosila aby poslouchal. Chci ti nēco hroznē duležité říct. Ale slib mi že nikdy nikomu to neřekneš. "Přísahám!" Slíbil mi. No nevím jak to jen říct. Já a muj syn jsme z krve Zmijozela a tohle je Tajemná komnata. "Ty jo tak to jsem nečekal. Ale přisaham tvoje tajemství je v bezpečí." Dēkuju ti. A nemusíš se bát neublížime ti ani my ani ona. "A co je teda to monstrum co tady je?" zeptal se mē. A ja na to chceš jí vidēt? A zavola jsem hlasitē v hadí řeči. Obēvil se velký had. Koukal jak puk"To je bazilišek?" zeptal se mē. A ja na to ano je. Víš být Zmijozeluv dēdic/čka je poslání 🤷‍♀️. Musíme ochranovat kouzelníky a čarodējky. Nedávno jsem četla že zase začli upalovat na hranicích 💔. Ahaa už chápu proč tohle dēláte. Už chápu. No tak a když tak z pusy baziliška vypadlo jmelí a my byli přímo pod ním. Políbili jsme se. A pak jsme se rozhodli že pošlu baziliška zpēt a pujdem zpēt. A tak se i stalo. A když jsme se vrátili vymazala jsem Horáciovi spomínku na cestu do Komnaty. Ale jenom cestu pro jistotu. At toho nēkdo nezneužije 🤷‍♀️. A koukala jsem že opēt snēží a ty vločky jsou nádherné. Ten pohled jsme si užili 🤩.
Poprosil mē abych se stala paní Křiklanová. Tak jsem souhlasila. A taky proč ne 🤷‍♀️.

--------------------------------------------------------------
Opēt díky za inspiraci hp_citace a opēt ji tohle vēnuji.

/To celé se stalo díky vidinē vánočního ducha/
--------------------------------------------------------------


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 16, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vánoce s Křiklanem Kde žijí příběhy. Začni objevovat