YAZARKEN ÇOK HEYECANLIYIM ÇÜNKÜ DÜZ BÖLÜM YAZMAKTA İĞRENCİM😭😭
KÖTÜ OLURSA SÖYLEYİN TAMAM MI?!
...
Taehyung'un ağzından
Sevgilim gözlerimin önünde ölüyordu ama benim elimden hiçbir şey gelmiyordu. Daha zamanı vardı ama hissediyordu çok bir zamanının kalmadığını.
Ona rağmen gülüyordu, mutluydu. Çünkü yanındayım. Onun yanındayım. Ve her zaman da olucam.Jungkook sadece bana bakıyordu ve gülüyordu. Sadece böyleydi onun dışında başka hiçbir şey yoktu. Ne bir hareket ne bir tepki. Çok bir zamanı yoktu bunu o da biliyor. Bu ikimizi de üzüyor.
"Taehyung." "Söyle sevgilim." "Mezarıma papatya diker misin?" "Jungkook öyle söyleme güzelim, ölmüyorsun sen." "Ölüyorum Taehyung, bugün olmasa da yarın ölüyorum, çok zamanım yok." "Jungkook benden bunu isteme." "Lütfen sevgilim."
Şuan sadece ağlıyordum. O kadar masumdu ki, o kadar güzeldi ki böyle bir güzelliğin beni bırakacak olması canımı çok yakıyordu. "Tamam, sen nasıl istersen." diyebildim sadece.
Gülümsedi. Her zaman yaptığı gibi. O an gülümsemenin ona ne kadar yakıştığını yine farkettim. Onun güzelliğini anlatmaya kelimeler yetmezdi.
"Bir kelebek olup uçucam bu Dünya'dan." "Maalesef güzelim." "Ölünce yanına kelebek olarak geri gelicem Taehyung-sshi." "Seni bekleyeceğim Jungkook-sshi."
İkimizde gülümsedik ama acı bir gülümsemeydi hemen ardından gözlerimizden yaşlar geldi. İkimizde her şeyin farkındaydık.
Biz bitiyorduk.
Tanrı bizi bitiriyordu. Bir daha hiç düzelmemek üzere hem de. Çok acı verici bir şey değil mi? Çok acı verici.
"Uykum var Taehyung." "Uyu güzelim ama yarına uyan tamam mı?" "Tamam sevgilim." "İyi geceler güzelim." "İyi geceler Taehyung-sshi." dedikten hemen sonra uyudu Jungkook. Taehyung ise düşünceleri ile başbaşa kaldı.
Onun için epey uzun bir gece olacaktı.
...
İğrenç olduğu için kısa yazdım🤭
Özür dilerim daha uzun tutmak isterdim ama olmuyor işte😭
-Nevia-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why did you do? | taekook
Teen FictionTaehyung hasta biri ile yaşamak istemiyordu Jungkook ise Taehyung'suz yaşamak istemiyordu ... SemeTae UkeKook Angst~