Selam Asya ben
Bu bölümü sadece ben yazıyorum diğer bölümleri aynı şekilde Melis yazmaya devam edecek
Uzun süredir fic yazmadığım için kötü olabilir
Şimdiden kusura bakmayın
...
Taehyung'un ağzından
Gelmişti.
Jungkook'un gideceği gün gelmişti. Kelebeğim beni bırakıyordu. Onu artık göremeyecektim. Bu o kadar iğrenç bir şey ki anlatamam.
Tüm herkes buradaydı. Ailesi, benim ailem, arkadaşlarımız. Herkes buradaydı. Herkes ağlıyordu.
Ben ise sadece sevgilime bakıyordum. O da sadece bana bakıyordu."Taehyung" bana seslendiği gibi oturduğum koltuktan kalkıp yanına gittim. "Efendim sevgilim" diyip elinin üstüne hafif bir öpücük kondurdum, gülerek baktı bana ama gülümsemesi bile o kadar yorgun gözüküyordu ki o an ölmek istedim.
"Gidiyorum artık Taehyung" "Gidiyorsun sevgilim" ne kadar bu konuşmayı yapmak istemesekte yapmıştık. Bu çok acıtıyordu.
"Seni seviyorum" diye fısıldadı. "Ben de seni seviyorum güzelim" bunu dedikten sonra gözlerimin içine bakıp "Bir kelebek olup gelicem yanına" dedi. O an hıçkırığıma engel olamadım. "Seni her zaman bekleyeceğim" dedim ağlamaktan mahvolan sesimle.
"Son kez öp beni" dedi. Son kez öpmek için eğildim ve son kez öptüm onu. Geri çekildiğimde ufak bir tebessüm etti, gözlerini kapattı ve bir daha da hiç gözlerini açmadı.
"Jungkook" dedim, ses vermedi. "Güzelim" dedim, ses vermedi. "Sevgilim aç gözlerini" açmadı gözlerini.
Gitmişti.
Benim güzeller güzeli sevgilim gitmişti.
Yoongi yanıma gelip "O artık bir melek Taehyung" dedi. Ama benim sevgilim zaten bir melekti.
Yoongi beni oradan uzaklaştırmaya çalışıyordu ama başaramıyordu. Gitmek istemiyordum.Onun yanında kalmak istiyordum. Ne kadar yaşamasada onunla olmak istiyordum. "Taehyung yapma böyle" demişti Yoongi.
O kadar dalmış bir vaziyette karşımda hareketsiz yatan sevgilimi izliyordum ki onu dinlemiyordum bile. Herkes çok kötüydü, Jungkook'un gidişi herkesi çok kötü yapmıştı.
En çokta beni.
Artık hayatıma sevgilim olmadan devam edecektim. Bu imkansız gibi bir şey ama yapacaktım. Onun için yaşayacaktım. Onun hayali olan her şeyi yapacaktım.
Çünkü biliyorum o beni her şekilde görüyor, her şekilde yanımda oluyor. Bunu bilmek bile beni çok rahatlatıyor.
Son kez baktım sevgilime. Son kez "Seni seviyorum güzelim" dedim ona.
Ve artık bitti.
Biz gerçekten bittik.
-Asya-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why did you do? | taekook
Teen FictionTaehyung hasta biri ile yaşamak istemiyordu Jungkook ise Taehyung'suz yaşamak istemiyordu ... SemeTae UkeKook Angst~