Okullar tatile girecekti. Yaklaşık 1 hafta sonra. Taehyung, miniğini nasıl görecekti? Sadece bunu düşünüyordu.
Jungkook'un tarafından;
Okullar tatil olacaktı, çok mutluydu. Bir yandan da üzgün. Taehyung'a çok bağlanmıştı ve tek arkadaşı oydu. Onu bırakmak istemiyordu. Taehyung'ın da aynı şeyleri düşündüğünü düşünüyordu. Tabi sadece düşünüyordu.
Taehyung'ın tarafından;
Sevdiği çocuğu bırakmak neden isteyesin ki? Neyse, Jungkook'a söylerse belki buluşma ihtimalleri vardı. Taehyung gayse, Jungkook homofobik miydi yoksa onun gibi bir gay miydi? İkinci düşüncesi Taehyung'a daha iyi geliyordu. Homofobik olmasını hiç istemiyordu, Jungkook'un ondan tiksinmesini istemiyordu. Ya Jungkook, Taehyung'dan tiksinirse? Böyle şeyleri düşünmeyi bırakması gerekiyor, hemde acilen..
Taehyung okula girdiğinde tüm herkes her zamanki gibi ona baktı. Saygı duyulması gerekiyordu evet, peki neden herkes Taehyung'a saygı duyuyordu? Neden zorbaların yaptığı gibi Taehyung'a karşılık vermiyorlardı?
Taehyung yaklaşık 15-16 yaşlarında bir kazayla küçük kız kardeşini öldürmüş, ardından çocuk hapishanesine atılmıştı. Babası ve annesi kılını bile kıpırdatmamış, Taehyung'ın dediklerini inanmamışlardı. Yaklaşık 6 ay sonra o hapisten çıkmıştı, Taehyung'a bu yüzden saygı duyuyorlardı. Ailesi Taehyung'a sokak dövüşçüsü olduğu için ve belalı bir tip olduğu için inanmıyorlardı. Tabi haklılardı, kim böyle birine inanabilirdi ki?
Taehyung bu yüzden sevdiği insanları artık koruyordu, onlara gram zarar veremiyordu. Verse bile direk gidip özür dilerdi. Çünkü Taehyung iğrenç bir insan değildi, Taehyung harika bir insandı.
Okulda Jungkook'u gördüğü gibi yanına gitti "Selam nasılsın?" Jungkook ona parlayan gözleriyle baktı "İyiyim sennn?" Taehyung gözlerine bakmaktan cevap verememişti, öksürdü ve kendini toparladı "Bende iyiyim teşekkür ederim" küçük bir tebessüm kondurdu yüzüne ve Jungkook'la beraber okula girdiler.
Jungkook küçük elleriyle Taehyung'ın koluna girdi. Birilerinin kollarına girmeyi ve ona başını yaslamayı seviyordu Jungkook. Tabi bu yaptığı şey yüzünden Taehyung her an heyecandan bayılabilirdi. Düşünsenize bir kişiyi kendinizden çok seviyorsunuz, o kişi de sizi çok seviyor ve karşılıklı aşk yaşıyorsunuz. İşte Jungkook bunu hiç yaşamamıştı. Taehyung yaşamış olsa bile sonradan aldatılmıştı, hemde kendi yatağında bir çok kez...
Küçük meleğim, her zaman senin yanında olup sana destek çıkacağım...
Bu ikisinin aşkına cidden bayılıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook// Zorba Hacker
FanfictionOkulda zorbalığa uğrayan Jeon, Okula yeni gelen öğrenci tarafından gizli şekilde korunur. Taehyung zorbaların zorbasıdır. Peki ya siz bu aksiyona hazır mısınız? hazırsınız eminim. Keyifli okumalar dilerim. TikTok: @taekookswqa.ydkss Instagram: @tae...