Haven't I had enough?

69 8 45
                                    

" insanların hayatlarında verebileceği çok fazla hata ve kararlar vardır, bunlar her koşulda güzel son ile bitmezler,mutlulukla atılan her adım insanı doğru kişilerle veya doğru kararlar ile karşılaştırmaz . bazen anında gerektiğinden fazla heycan olur içimizde bunlar bazen bizi saklandığımız yerde bile bulup bir ömür boyu yük olur sırtımıza .

Nerden biliyorsun diye sorarsanız, onun yüzünden yaşadığım çoğu sebep den biliyorum.

Çok şey var aslında insanın içinde, kendine bile yediremedigi seyler var Mesala;
taşınamayacak kadar fazla düşünce taşınamayacak kadar fazla duygu hepsi derinden etkiler bizi aslında ne kadar uğraşsakta basaramayacagimiz çok şey var bu hayatta

Sende onlardan biriydin benim için çözülemeyecek kadar zor bir duygu, çözülemeyecek kadar zor bir düşünceydin.
Neden hep zor olmayı tercih ettin? Veya sadece bana mı Özeldi.

Kendi içimde çok fazla inişler ve çıkışlar yaşadım. Ben mi yetersizim yoksa o mu sana göre daha yeterli diye çok düşündüm
Kim bilebilir?
Aslında mutluyum bı bakımdan senin adına da , insan kendini nerde mutlu hissederse orda kalırmış..

"Ben ise sende tutuklu kaldım"

senle geçirdiğim her zaman, her vakit aklımdan çıkmıyor çıkartamıyorum . senin hakkında bildiğim her şey hala duruyor zihnimde. mesela;

 nelere kızdığını, hangi yemekleri sevip sevmediğini, kahveni kaç şekerli içtiğini  aklına gelip gelmeyecek  çoğu şeyini bilip hatırlıyorum .

bana bunu yapmana rağmen..

tanrı beni kahretsin ki, ezberimden çıkmayan bir şiir gibisin!

ama korkularına kadar ezbere bildiğim senin şuan  hangi cehennemde olduğunu , beni sevmeyip o sevdiğin kadının yanında olup olmadığını bilmiyorum ya.

inan bana bu beni her dakika her saniye her saat öldürüyor.

çok acıydı acınasıydı halim. senden sonra herkese kendimi kapattım , çünkü  kimse senin bana geldiğin gibi iyi gelmiyordu.

herkes bana seni soruyordu bi bakımdan da seni unutmak için de  uzaklaştım herkesten.

 ama bana her seni sorduklarında adını her duyduğum anda, etrafta ki her gözün bana dönmesinden sonra gülümseyerek 'geçti gitti' dedim. halbuki  gittin ama geçmemiştin.

birisi bana demişti ki ;'En kötü günün birisini kaybettiğin gün değildir. sonraki diğer günlerdir.'

o kadar doğruymuş ki hayatı o sözden sonra anlamıştım. senden sonraki geçen günlerimde daha doğrusu geçemeyen günlerimde anlamıştım. 

yetememiş miydim sana?  bana bunları gerçekten hak nasıl görmüştün? hak etmiş miydim ki? sana sormak lazım.

ama  en büyük hata bendeymiş neden diye sorarsan , beni üzecek gücü sana verdiğim için en büyük hata bendeymiş işte bu yüzden kendimden özür dilerim.

tabi benliğim beni affederse..

yokluğun bedenimde bir yara gibiydi  bir yara ne kadar açık olabilirse o kadar açık bir yara ne kadar kanamış olabilirse o kanamış bir yara ne kadar acımış olabilirse o kadar acımış bir yaraydı benimkisi. kimse kapatamazdı, kapanmazdı da bütünleşmişti artık vücudumla.

seina la ton..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin