Máš krásně červený oči

243 9 0
                                    

"Slečna Angel , léky " Zavolala mě sestřička na odpolední léky a já jako poslušný pes si pro ně šla .  "Jak ses máš?" Zeptala se sestřička když jsem si od ní prášky vzala a spolkla.  "Nemusíte dělat , že se zajímáte " Řekla jsem a bez její odpovědí jsem odešla do pokoje .  V pokoji jsem si  vzala do své ruky knihu s jménem smrtka a začala číst. "Adél?" Přerušila mě jedna holčina která semnou je na pokoji ale nebavíme se . "Ano Eli?" Zeptala jsem . "Sestřičky s tebou potřebují mluvit" Odpověděla a já jsem se tedy zvedla a šla za sestřičkami.  

"Co jsem provedla tentokrát?" Zeptala jsem se vrchní sestry. "Máš tady poprvé návštěvu " Řekla a mě se v tu chvíli zastavil tep. Najednou se vedle sestřičky objevila mužská postava.  "Tak slečno Adél tady váš bratr se rozhodl vás navštívit takže máte čas do pěti pak váš bratr bude muset odejít" Informovala nás sestřička.

"Ale tohle není..." Chtěla jsem pokračovat ale ten údajně můj bratr mi naznačil ať jsem zticha tak jsem tedy mlčela. "Dobře děkujeme " Řekla jsem nakonec a sestřička s falešným úsměvem odešla.

"Takže teď mi vysvětli o co ti jde " Vyjela jsem po něm. "Klid holka "Řekl pobaveně ale mě do smíchu moc nebylo. "Chci tě odsud dostat " Vysvětlil . "Vždyť já tě ani neznám a ty neznáš mě " Řekla jsem nechápavě . "Dobře no tak od začátku , já jsem Viktor a jsem od Jakuba (Jakub=nejlepší kamarád Adél) . " Řekl a já na něj civěla jak na Anděla. "Dostaneme tě odsud , dej mi týden a budeš venku" Mluvil dál Viktor když viděl , že neodpovídám. "Nevěřím ti " Řekla jsem. "Nemusíš mi věřit jen dělej , že jsem tvůj bratr a já ti slibuju , že už se sem nevrátíš" Řekl a já jsem tedy kývla.  Proč taky ne ? Jsem tady dost dlouho na to aby mě pustili. A popravdě kdo by nechtěl odsud.  

"Máš krásně červený oči" Bylo poslední co řekl a odešel.

Pokračování příště


IBALGIN/VIKTOR SHEENKde žijí příběhy. Začni objevovat