"Kubo" Vyslovila jsem jeho jméno když jsem ho spatřila. Okamžitě jsem se mu vrhla kolem krku. "Taky tě rád vidím Adel " Řekl se smíchem Jakub ale já se odtáhla a dala mu facku. "Ta byla za to , že ses neozval " Řekla jsem vážně . "Fuhaa" Okomentoval Viktor s úsměvem . "Brácho tak si na její straně nebo na moji?" Zeptal se smíchem Jakub . "Jasně , že na tvoji" Odpověděl Viktor ale tajně na mě mrkl a to mě rozesmálo .
"Co kdyby jsme tvůj příchod oslavili hm?" Navrhl Jakub a než jsem stihla cokoliv říct Jakub mě předběhnul. "Jo takže jo" Řekl Jakub a Viktor se zasmál . "Chlastu je tu dost , napíšu pár lidem ať to stojí za to " Dodal Jakub. "Hele nechci ti to kazit ale Adel nemůže pít na prášky" Řekl Viktor a já kývla. "No tak jen trochu" Řekl Jakub . "No dobře ale opravdu jen trochu " Souhlasila jsem nakonec ale když jsem se koukla na Viktora tak ten si mě naštvaně prohlížel, nechápavě jsem se na něj zírala.
O HODINU POZDĚJIUž uběhla hodina a už sem přicházejí různí lidi ale já jsem mezitím v pokoji a přemýšlím co si vzít na sebe. Nakonec jsem si vzala roztrhané džíny , bílej top a k tomu bílou košili.
Když jsem byla se sebou spokojená tak jsem se rozhodla se jim ukázat . Vyšla jsem z pokoje a hned mě pohltila hlasitá hudba , vůně cigaret a alkoholu. "Tak tady ji máme " Zakřičel Jakub a ukázal směrem na mě , všichni na mě koukali. Já ale pohledem hledala Viktora. Když se mi ho povedlo najít tak jsem šla směrem k němu . "Viktore?" Vyslovila jsem jeho jméno . "No tady jsi " Řekl s úsměvem ale já se neusmívala ."Co se děje?" Zeptal se starostlivě . "Je tady moc lidí já to nezvládnu " Přiznala jsem a on chápavě kývl ale než mi stačil cokoliv říct přišel za námi nějaký kluk. "No tak ty jsi dělo holka " Okomentoval ten blonďatý kluk s pár tetovaní . "Pojď s námi se napít " Řekl ten kluk a táhl mě od Viktora pryč. "Jeden panák " Řekla jsem a on kývl a hned mi nalil.
No a takhle se to několikrát opakovalo a já měla v sobě víc než jeden panák.
Alkohol - jediný, co umíš pít.
ČTEŠ
IBALGIN/VIKTOR SHEEN
FanfictionJmenuji se Adéla, polovinu svého života trávím v psychiatrických léčebnách. Proč jsem v psychiatrických léčebnách ? Konkrétně aktuálně v Bohnicích? Perník bylo jediný co jsem uměla péct. Alkohol jediný co jsem uměla pít. Měla jsem v ruce nůž, pi...