Szerelem első látásra

19 2 2
                                    

-Büszkén léptem be a munkahelyemre mit sem sejtve a bátyám tegnapi telefon beszélgetéséről.

Tekintetemmel őt kerestem, de sehol nem láttam, ezért kérdezősködni kezdtem felőle.
Végül találtam valakit, aki tudta hol van mivel ő a bátyám barátnője.

-Dan!-szólítottam meg.
Hol van Doung-Hyuk?
-Felmondott, neked köszönhetően.
Ja, és otthon se keresd, mert külföldre utazott. -mondta lenézően, majd elviharzott a kopogó tűsarkújában, meglibbentve haját a kezével, mintha ő lenne itt az elnök, pedig csak egy alkalmazott.

-Én ezek hallatán csak álltam egyhelyben, mintha oda fagytam volna.

Ebből az állapotból a barátnőm zökkentett ki, aki már messziről integetett nekem.
Majd együtt mentünk tovább, hogy folytassuk a munkát amin pár napja dolgozunk.



-Kagjoon, ott vagy már!?
Még ma tedd meg!

-Itt vagyok, nemsokára felérek a tetőre.

-Nem látott meg senki?

-Nem, ez egy teljesen elhagyatott épület.
Menni fog, de biztosan ezt akarod?

-Ha nem akarnám szerinted megkértelek volna seggfej?

-Csak azt mondom, hogy még dönthetsz a húgod sorsáról, nehogy később megbánd.

-Csináld!!

-Rendben, felértem, most leteszem.

Kangjoon előkészítette mesterlövész puskáját egy T5000-rest, aztán az ablak felé irányította a fegyver távcsövét, ahol Gayeong éppen tevékenykedett, majd belenézett.

A fiú meg sem tudott mozdulni és nem tudta levenni szemét a  gyönyörű lányról.
Mintha megállt volna az idő, nézte mereven.

Gyilkos Szerelem  [ Szünetel ]Where stories live. Discover now