Kangjoon Pov.:
Miután egész nap figyeltem a puskám távcsövén keresztül Gayeongot, azt hiszem....talán......beleszerettem.
Mit művelek!?
Hiszen az lett volna a feladatom bérgyilkosként, hogy végezzek vele!
Meg kellett volna ölnöm, de képtelen voltam rá.
Most mit kéne tennem?
Doung-Hyuk fel fog hívni Amerikából, hogy megkérdezze megöltem-e a húgát.Őszintén szólva kicsit tartok tőle, mivel már elég régóta ismerem ahhoz, hogy tudjam milyen ember.
A céljai elérése érdekében bármit képes megtenni.Amint Kangjoon ezeket leírta naplójába meg is csörrent a telefon.
Doung-Hyuk volt az.Mit tegyek? - mondta már félhangosan a fiú és az izgalomtól görcsölve, remegő kézzel nyúlt a telefon felé.
Majd nyelt egyet és a zöld telefon jelet a képernyőn megnyomta és beleszólt:
-Hallo.
-Miért tartott ilyen sokáig felvenni? - mondta köszönés helyett Doung-Hyuk.
-Bocs, wc-n voltam. - füllentette Kangjoon, aki próbálta elrejteni izgalmát.
-Megölted Gayeongot igaz? - mondta hevesen a másik fél, mit sem törődve azzal, hogy mit mondott az előbb ,barátja'.
-....zzzwsssshh....Szak-ssswhh- adozik-zzzzssshh- a vonal. - mondta és kinyomta a telefont.
Majd Kangjoon elégedettem dőlt hátra székében ezt mondva:
-Köszönöm zacskó és cukorpapír.
És elmosolyodott.De az öröm még korai volt, hiszen Doung-Hyuk ezt nem hagyta annyiban.
Ismét hívta, de már nem vette fel a telefont.Pár nap elteltével egy vezetékes telefonról hívta.
A trükk bevált, Kangjoon felvette a telefont és ismerős hang ütötte meg a fülét, de szó szerint megütötte, mert olyan hangosan kiabált a telefonba az ismerős hang tulajdonosa.
Ami így hangzott:-Te anyaszomorító rohadt idióta....!!!!
Ha hazamegyek innen megölöm a húgomat és téged is. -ordította Doung-Hyuk.Kangjoon kb. Megsüketült😅🤭
Sziasztok, ezt próbáltam egy kicsit viccesen írni, mer mér ne.😀🙃
Most ilyen kedvemben vok.
Szép napot+estét
Bye byeee🤗
VOCÊ ESTÁ LENDO
Gyilkos Szerelem [ Szünetel ]
RomanceKoo Gayeong egy nemes családba született, van egy bátyja Koo Doung-Hyuk. Szüleiknek el kell döntenie, hogy a két testvér közül ki legyen a családi cég új vezetője. A döntés miatt nagy bonyodalmak alakulnak ki. Jó szórakozást! <3