"Onaj momak za koga sam ti govorila da se loži na tebe?"

437 15 5
                                    

•𝐴𝑢𝑟𝑜𝑟𝑎 𝐸𝑣𝑎𝑛𝑠
|| 𝑁𝑒𝑤 𝑌𝑜𝑟𝑘 :: 𝑗𝑒𝑑𝑎𝑛𝑎𝑒𝑠𝑡 𝑠𝑎𝑡𝑖 𝑝𝑟𝑒 𝑝𝑜𝑑𝑛𝑒

Otvaram vrata najpoznatije kompanije modelinga u gradu. Nakon što sam izašla iz lifta krenula sam ka kancelariji, za to vreme sam gledala unaokolo i naravno nisam videla ženu dok nisam udarila u nju. Kada sam pogledala u nju, njeno odelo je bilo prekriveno kafom.

X:"Devojko gledaš li ti gde ideš zaboga?" ;uputi mi besno žena srednjih godina koja je bila zaštitno lice kompanije.

Ja:"Izvinite, nisam.."

X:"Šta ja imam od tvog izvinjena?" ;besna je izašla van, a ja sam nastavila ka kancelariji. Kucnem dva puta na vrata, te mi muški glas kaže da udjem unutra, što i uradim. Na stolici ugledam Luku, zbog čega se iznenadim jer nisam očekivala njega ovde.

Ja:"Luka? Ti radiš ovde?" ;upitam ga iznenađeno.

Luka:"Drago mi je što te vidim Aurora." ;ustane sa stolice te mi pridje i zagrli me. Luka je momak sa kojim sam išla na fakultet i jako brzo smo poslati jako bliski. Stariji je tri godine od mene, ali je napravio pauzu posle srednje pa onda upisao fakultet. Uzvratim mu zagrljaj.

Ja:"Meni takodje. Ti vodiš intervju?"

Luka:"Da. Možemo početi?" ;klimnem glavom, a zatim sednem na stolicu ispred njega. "Osećam se kao profesor." ;nasmejem se na njegove reči.

Ja:"Počnite profesore." ;kažem kroz šalu. Krenuo je sa pitanjima. Odgovarala sam samouvereno na njih.

Luka:"Super, svidjaju mi se tvoji odgovori." ;izgovori kada završi sa pitanjima.

Ja:"Kada ću znati rezultate ovog testa?" ;upitam, te se on nasmeši na moje pitanje.

Luka:"Sutra. Dočiće još par devojaka, pa ću vam sutra javiti." ;klimnem glavom. Na izlasku iz njegove kancelarije ugledam Oliviu, devojku koju nisam podnosila ni u srednjoj školi ni na fakultetu.

Olivia:"I ti si bila ovde?" ;ne mogu da verujem da i ona ide na razgovor za ovaj posao. Ništa joj ne odgovorim, ali ona nastavi da priča. "Sanjaj o tome da ćeš dobiti ovaj posao." ;nasmeši se zadovoljno te prodje pored mene. Prervnem očima, a zatim udjem u lift.

|~~~|

Na putu ka svom omiljenom kafiću stigla mi je poruka od Jennifer. Udjem u kafić i pročitam poruku.

"U tvom omiljenom kafiću sam, dodji." ;nasmešim se na poruku jer mi je kroz glavu prošlo to koliko zapravo da devojka mene poznaje. Bacim pogled unaokolo i ugledam je kako sedi u glu za stolom, te joj pridjem.

Jennifer:"Brza si." ;izgovori kada ja sednem na stolicu.

Ja:"Kada sam ušla u kafić stigla mi je poruka."

Jennifer:"Znam, videla sam te kada si išla ka kafiću." ;klimnem glavom. "Kako je prošao intervju?"

Ja:"Super. Sećaš se Luke?" ;upitam je.

Jennifer:"Onaj momak za koga sam ti govorila da se loži na tebe?"

Ja:"Da taj, ali nije se ložio na mene."

Jennifer:"Šta sa njim?"

Ja:"On je vodio intervju."

Jennifer:"Baš si srećna zbog toga." ;uzmem gutljaj kafe koju sam predhodno naručila.

Ja:"Pa da u jednu ruku, ali.."

Jennifer:"Kako to misliš?" ;upita me.

Ja:"Olivia je takodje bila tamo, posle mene. Pa će nam sutra Luka javiti ko je dobio posao."

Jennifer:"Držim ti fige."

Ja:"Hvala ti." ;nastavile smo razgovor.

"Naša hemija" // 🔚Where stories live. Discover now