"Ti dobro znaš da smo mi raskinuli."

192 9 0
                                    

Izadjem van te se naslonim na zid kluba jer je u jednom trenutku sve što sam videla postalo mutno.

Cameron:"Da te odvezem kući?" ;upita kada se pojavi pored mene.

Ja:"Zar ne bi trebalo da budeš sa devojkom."

Olivia:"Da, zar ne bi trebalo da budeš sa mnom." ;iritira me njen glas.

Cameron:"Ti dobro znaš da smo raskinuli i da medju nama nema više ništa!" ;uputi joj, a ona ga samo besno pogleda, te se vrati unutra. Podignem obrve, ali ga ništa ne upitam, te on obavije ruku oko mog struka I odvede me do njegovog auta. Rekla sam mu gde mi se nalazi stan, a on krene ka tamo. Razmišljala sam da li da ga pitam nešto u vezi ovoga sinoć ili ipak da ga pustim da sam progovori, što se kroz par minuta i desilo. "Moram nekako da si odužim za ovo večeras."

Ja:"Kako to misliš?"

Cameron:"Prvo zbog Olivie pa i zbog pića koje sam prosuo na tebe." ;okrenem glavu ka njemu dok je izgovarao to, a on je pogled držao napred. "Da odemo na večeru sutra neveče?"

Ja:"Pitam se kako je tako dobar dečko mogao da bude sa njom?" ;na trenutak nije ispuštao glasa.

Cameron:"Ne bih da pričam baš o tome." ;klimnem glavom, a on ubrzo zaustavi auto ispred zgrade. Oboje izadjemo iz auta, te pre nego što udjem u zgradu upita me. "Mogu dobiti tvoj broj da te zovem sutra kad da se nađemo?" ;klimnem glavom, a on mi pruži svoj telefon, te ja upišem svoj broj u isti.

|sutra|

Luka:"Sve si shvatila?" ;upita me nakon što mi je objasnio šta treba da radim, te ja klimnem glavom. "Super, počni onda, na kraju radnog vremena mi donesi šta si smislila za novi članak."

Ja:"U redu." ;pokaže mi rukom ka uredu koji je bio odmah do njegovog. Nakon nekog vremena napisala sam pola teksta, oglasio se moj telefon. Samo bacim pogled ka ekranu istog gde je stajala poruka od Camerona, te uzmem telefon u ruke.

"Odgovara ti večeras oko osam da se vidimo?" ;Odgovorim mu na poruku, te odložim telefon I vratim se pisanju.

X:"Ti pišeš novi članak!?" ;podignem glavu ka gospodji Fisher, koja je zaštitno lice firme.

Ja:"Da, danas sam počela raditi." ;skupi obrve na to.

Gđa. Fisher:"Obavi taj posao kako treba." ;doda drsko, a zatim se okrene i napusti moj ured.

|kraj radnog vremena|

Ustanem sa stolice I odem do Lukine kancarije, ali nije bio tu. Okrenem se I izadjem iz iste, te upitam jednu devojku gde je on.

X:"Rekao je da će biti ja terasi na zadnjem spratu." ;klimnem glavom i odem do tamo. Sedeo je na garnituri koja se nalazila tu i radio nešto na laptopu.

Ja:"Izvini ako te prekidam u nečemu, ali donela sam ti tekst koji sam napisala."

Luka:"Sedi." ;sednem do njega, a zatim mu pružim papir, a on krene da čita. U međuvremenu javio mi se Cameron.

"Gde da se nađemo?" ;bilo je pet do osam, a ja još nisam gotova za danas. Napišem mu da me dodje ispred kompanije modelinga.

Luka:"Svidja mi se, ubaciću ovaj tekst u članak."

Ja:"Super, moram sad da idem." ;krenem da ustanem, ali me zaustavi njegova ruka koja se nadje oko moje.

Luka:"Zašto ne ostaneš još malo?" ;pogledam ga zbunjeno.

Ja:"Izvini, ali žurim, imam nekih obaveza kući." ;klimne glavom, a zatim mi pusti ruku.

"Naša hemija" // 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang