Felix konuşmak için son kez dudaklarını araladı.
Chris ben üvey annemi gördüm sadece başka birşey yok merak etme gerçekten iyiyim ama şimdi eve gitmem gerekiyor
Chris bir süre durdu kaşları çatılır gibi oldu ama sessizce kafa salladı.
Felix ayağa kalkıp kapıya ilerledi Chris hâlâ arkasından bakıyordu ceketini alıp dışarı çıktı.
Yağmur yağıyordu Felix yağmurlu havaları severdi ama şuan yağmuru çekecek bir havası yoktu bu yüzden biraz ilerledi fakat bacakları sanki her adımında zemine yapışıyordu adım atmak zor geliyordu.
En sonunda dayanamadı yere çöktü kafasını elleri arasına alıp düşünmemeye başladı ama elinde değildi ki
Üvey annesinin, babası öldükten sonra yaptıkları.. gerçekten fazlaca zoruna gidiyordu sadece 10 yaşındaydı ne büyük bir günah işlemişti ki!
Felix orada sadece ağladı ama ona ağladığı süre bu yıllar sürmüş olan günden daha uzun geldi.
Yağmur gittikce şiddetleniyor adeta Felix'e yapılanlara bulutlarda üzülüyor ve kızıyordu. Şimşekler çakıyor, yağmur hızını olabildiğince hızlı tutuyordu ve tüm bunların altında ağlayan Felix vardı.
Sonunda eve gitmek için ayağa kalktı ve sanki zemine yapışmış ayaklarını kazıyarak eve doğru ilerledi.
Baştan aşağı ıslaktı ve oldukca yorgun üstünü değiştiremiyecek yükarı sıcak yatağına giremicek kadar tembelleştiği için kendini kanepeye atmıştı ve uyumuştu
***
Felix kapı sesi ile uyandı gözlerini açınca geri kapatmak istemişti üstünde taş varmış gibi hissediyordu.
Zar zor kapıyı açtı karşısında Hyunjin vardı.
Hey! Bir dakika evet Hyunjin vardı, ama saat kaçtı ki? Okul.. okul!?! Kaçırdı mı?
Felix?
Hyunjin
İyi misin?
Ahh, evet iyiyim.. sen?
Ben iyiyim de, okula gelmedin ve bu halin hiç iyi olduğunu söylemiyor?
Halim mi..?
Felix yandaki aynaya dönmesi ile geri kafasını çevirmesi bir olmuştu. Aynada ki kimdi? Bu şişmiş, kızarmış ve morarmış gözlü bayık bakan nemli saçlı üstü başı çamur olan dağılmış kıyafetli kişi de kimdi?
Ahh halim şey ben dün Chris'den dönerken yağmur vardı biraz ıslandım da çok yorgun olunca uyumuştum ondan.
Yalan söylemeyi hiç başaramıyorsun.
Ne?
Duydun Felix
Ahh hayır hayır yalan söylemiyorum cidden
Hâlâ inakar ediyorsun
Diyerek içeri girdi ve Felix'e sarıldı
Bak Felix bir şeye canın sıkılmış anlıyorum ama kendine böyle davranma iyi mi sence? Cidden şu hâline bak şimdi biz birlikte içeri geçiyoruz ve sen bana herşeyi anlatıyorsun ama önce seni temizlememiz lazım itiraz kabul etmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz Grup
Humor* 2metre, "süt iç boyun uzasın changbin" grubunu oluşturdu* binnie: ananı sikim Hyunjin senin. küfür,argo,cinsel mizah ve bolca saçmalık içerir Texting/düz yazı