filler chapter

426 6 2
                                    

𝙸'𝚖 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜.. 𝙵𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛𝚜/𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚝𝚜/𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑.
.
.
.
.
.
.
.
𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩? >>🅈🄴🅂<< 🄾🅁 🄽🄾
.
.
𝙎𝙩𝙖𝙧𝙩𝙞𝙣𝙜, "𝙩𝙝𝙚 𝘽𝙚𝙣𝙩𝙤♡"
.
.
.
.
.
.
.
. 𝘔𝘰𝘥𝘦𝘳𝘯 𝘢𝘶!
.
.
.
.

𝘎𝘦𝘯𝘺𝘢 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘨𝘢𝘵𝘦, 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘻𝘦𝘯𝘪𝘵𝘴𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘮𝘢𝘵𝘴𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘢𝘭𝘺𝘻𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘶𝘯𝘪𝘧𝘰𝘳𝘮 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘩𝘦'𝘴 𝘪𝘯 𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘤𝘰𝘥𝘦, 𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘣𝘶𝘪𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳, 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘭𝘭𝘸𝘢𝘺, 𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘳𝘢𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦, 𝘴𝘰 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘵, 𝘩𝘦 𝘊𝘢𝘶𝘴𝘵𝘪𝘰𝘴𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘱, 𝘨𝘦𝘯𝘺𝘢𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘦𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘉𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘴𝘵𝘢𝘳 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩, 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘪𝘵, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘪𝘧 𝘢𝘯𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘢𝘤𝘬𝘱𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 1𝘴𝘵 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴, 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘳𝘺 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴. 𝘏𝘪𝘴 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*𝙍𝙄𝙉𝙂~𝙍𝙄𝙉𝙂~*
𝘛𝘩𝘦 𝘭𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘣𝘦𝘭𝘭 𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦 𝘨𝘦𝘯𝘺𝘢 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺 𝘱𝘪𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘦𝘴𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘢𝘯 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘰𝘱 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨, 𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘭𝘰𝘯𝘨𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘺, 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘳, 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘧𝘵𝘰𝘱 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭, 𝘩𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘦𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘰𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘧𝘵𝘰𝘱, 𝘴𝘤𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘪𝘵, 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺 𝘣𝘦𝘯𝘤𝘩 𝘧𝘢𝘳 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘦𝘭𝘴𝘦, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯, 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘢𝘱, 𝘩𝘦 𝘶𝘯𝘧𝘰𝘭𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴, "𝘵𝘰:𝘨𝘦𝘯𝘺𝘢, 𝘐, 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘯𝘰𝘸, 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘢𝘷𝘦  𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘭𝘶𝘯𝘤𝘩. 𝘚𝘰 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘪 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧! :) 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺~! ", 𝘩𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘧𝘵𝘭𝘺  𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦, 𝘣𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘵𝘦 𝘱𝘦𝘦𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘩𝘢𝘥 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘪𝘵, 𝘩𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘤𝘬𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘶𝘯𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘵𝘩 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰, 𝘪𝘵 𝘳𝘦𝘷𝘦𝘢𝘭𝘦𝘥 𝘢 𝘱𝘶𝘳𝘱𝘭𝘦 𝘣𝘦𝘯𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘤𝘩𝘰𝘱𝘴𝘵𝘪𝘤𝘬𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦, 𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘢𝘪𝘯𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘯𝘪𝘨𝘪𝘳𝘪, 𝘰𝘤𝘵𝘰𝘥𝘰𝘨𝘴, some Vegetables and more, genya picked one of the onigiris and took a bite out of it..
.. '𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞, 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐈 𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞?.. "
.
.
.
.
.
.
.
.
𝐏𝐥𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤..
.
.
.
.
.
.
.
"𝙂𝙚𝙣𝙮𝙖!, 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙩 𝙢𝙤𝙧𝙚! 𝙃𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙛𝙤𝙤𝙙! " 𝘈 𝘣𝘰𝘺 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘣𝘶𝘳𝘨𝘶𝘯𝘥𝘺 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘢 𝘙𝘶𝘣𝘺-𝘳𝘦𝘥 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘔𝘰𝘩𝘢𝘸𝘬 𝘣𝘰𝘺, 𝘨𝘦𝘯𝘺𝘢 𝘣𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦, 𝘙𝘰𝘴𝘦𝘺 𝘳𝘦𝘥 𝘧𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴.
.
.
.
.
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨<𝟑"

 "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐚𝐧𝐣𝐢𝐫𝐨<𝟑"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 01, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙶𝚎𝚗𝚝𝚊𝚗 Where stories live. Discover now