Felix yorgun bir șekilde uyanmıștı. Dün annesinin mezarına ilk defa gitmiști. Onun için deli gibi ağlamıștı. Ve bu yüzden yorgundu. Yatağından kalkıp banyosuna gitti. Felix yanlız kalmak istediği için Hyunjin ve Sung, Hyunjin'in odasında uyumuştu. Felix ağlamaktan șișen ve kızaran gözleri ile yüzüne bakıyordu. Bir süre banyoda bakım yapmıştı. Sonra üstünü giymişti. Așağı indiğinde herkes ordaydı. Birșey demeden masaya oturup yemeye bașlar. O enerjik Felix yoktu karșılarında.
S- "Neden bugün bu kadar mutlu değilsin Felix? Nerde neșeli Felix?"
F- "Bir süre beni mutlu göremezsiniz hatta belki hiç göremezsiniz"
M-"Felix sen ne dediğinin farkında mısın? Sen bizim evimizin neșesisin"
BC- "Minhoya katılıyoru-"
F-"YETER ARTIK GELMEYIN ÜSTÜME"
Felix'in șiddetle çıkan sesinin ardından herkes susmuştu. Felix hızla kalkıp odasına gitmiști
I.N-"Aman tanrım ona ne oldu böyle o böyle değildi"
H-"Ben bakmaya gidicem"
Hyunjin birșey demelerine izin vermeden Felix'in odasının önüne gelmiști. Kapıyı tıklatıp konușmaya bașladı
"Felix gelebilir miyim?"
"D-dur! Bekle!...... Șimdi gelebilirsin"
"Felix ne oluyo?"
"B-bișey olduğu yok"
"Emin misin?"
"Evet"
----
"Hyung biliyor musun?"
"Neyi?"
"Ölmek istiyorum.... Keșke ölsem demi?"
"Felix senin azından çıkanı kulağın duyuyor mu?"
"Evet sağır değilim"
"Tanrım neler oluyor sana"
"Neyse ben taehyung ile konușucam bahçedeyim"
"Tamam"
Felix bahçeye inmiști. Hyunjin stresten tırnaklarını kemiriyordu. Düșündüğü şey olmasından korkuyordu. Korkusuna yenik düșüp çekmeceleri karıștırmaya bașladı. Evet korktuğu șey olmuștu. Felix antidepresan kullanıyordu.
"B-bu ne b-bu ne LANET OLSUN BU NE"
M- "Hyunjin ne oluyo?"
"Felix.... FELIX ANTIDEPRESAN KULLANIYO"
S- "Ne!?"
Hyunjin tam konușacakken telefonuna gelen mesaj ile herkesin sözü kesilmiști.
"Hyung annemin yanına gidiyorum hepinizin gelmesini istiyorum. Ama sung isterse gelmesin travma yașamasını istemiyorum"
Hyunjin telefondaki mesajı görünce herkese sesli bir șekilde okumuș, ardından herkes hazırlanıp felix'in attığı konuma gelmișlerd. Felix bir uçurumda eșiğindeydi onların geldiğini görünce onlara dönmüștü.
"SIZI SEVIYORUM SUNG'A IYI BAKIN TAMAM MI"
"FELIX OYLE KONUȘMA LÜTFEN"
hyunjinin gözlerinden yașlar süzülüyordu. Titreyen sesi ile felixle konușmuștu
"FEYIKS ABI GIYME! YUTFEN!"
"ÜZGÜNÜM SUNG AMA ANNEMI ÖZLEDIM"
Felix son sözlerini söylemiști. Kollarını açıp kendini o uçurumdan atmıștı. Düșerken ardında kalan ağlama ve bağırma seslerini duymuștu....
Yazardan
Felix hayatına son vermiști. Arkasından ağlayacak kișileri düșünmeden. Ölüm onun için doğru seçimdi. Bu duruma en çok üzülen tabiki hyunjin olmuștu. Ama iki kiși daha çok üzülmüștü. Sung ve seungmin. Onların hikayesi buraya kadardı.GOODBYE MY LITTLE
Bacilar aslinda aklimda angst bitirmek gibi birșey yoktu amaa bir tane angst ficim olsun istedim bu fic kısaydı ama olsun gelecek ficte görüșürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Little
FanfictionMafya Hyunjin, ve onun küçüğü Felix. Hyunjin ona deli gibi aşıktı. Felixte aynı şekilde. Ama hikayeleri hiç güzel bitmedi.