birinci bölüm

460 10 58
                                    

Tanışma (?) ( Türkçe istendi ve geldi ✨)

Kızlar

Hina : Siz Takamichi'nin ablasısınız ve Takamichi'yi ziyarete geldiğinde tanıştınız ve çok iyi arkadaş oldunuz.

Emma : Sen Hinata'nın arkadaşıydın, Hinata seni Emma ile tanıştırdı.

Roselda: Takamichi'nin sınıf arkadaşıydın, hafta sonu bir proje ödevi için Takamichi'nin evine geldin, kapıyı açan oydu(Roselda), yanlış eve geldini düşündün ama sonra Takamichi geldi ve sizi tanıştırdı

Erkekler

Takamichi :Sen Hina'nın kuzeniydin, Hina ile çarşıya çıktığın zaman Hina Takamichi'yi gördü ve o onun yanına gitti ve sen Hina'yı takip ettin, Hina seni Takamichi ile tanıştırdı.

Mikey : Mikey, bir grup erkeğin liseli bir kıza asıldığı ve bir süre sonra kanlar içinde bulunduğu söylentisini merak ediyordu (onları biz öldürmedik, biz dövdük✨). Mikey bu güçlü kızla tanışmak istedi senin genellikle kütüphanede durduğunu duyunca kütüphaneye geldi kitap okuyordun mikey yanına geldi ve " merhaba sen o kız mısın erkek grubunu döven ?"

Draken : Mikey ile takıldığını ve Mikey'nin bir arkadaşı olduğunuzu varsayarsak, bu şekilde tanıştınız (açıkçası, ilham perim burada gitti, bu yüzden en mantıklı şeyi yazdım.)

Mitsuya : Ehm, okul değiştirmiştin ve onunla okuldaki dikiş kulübüne katıldığında tanışmışsın.

Chifuyu : Yaz tatili ve siz babanızın pet shopunda çalışıyorsunuz ve bu çocuğun kedisine mama alması gerekiyor ama uzak bir yere gitmek istemediği için kendisine en yakın pet shopa gitmeye karar vermiş. Çalıştığınız pet shop'a geldi. İşte böyle tanıştın.

Baji : sen kedileri seversin o da kedileri sever sokakta kedileri severken tanıştığınız

Sanzu : ehm ehm sen okula geç kaldın o da geç kaldı okul yolunda çarpıştın

Kisaki : Sen hanma'nın arkadaşısın hanma seni kisaki ile tanıştırdı ama neden bilmiyorsun

Hanma : Sigaran bittiği için almaya gittin ve ne şans onunla tanıştın.

Tarih: 19/11/2022

Tokyo revengers reactionWhere stories live. Discover now