•Nadszedł ten dzień•
Ich pierwszy dzień w nowej szkole.
•Perspektywa Luny•
Wstałam o tej samej godzinie co zawsze i wykonałam swoją poranną rutynę. Jak zawsze zrobiłam sobie jak i dziewczyną śniadanie do szkoły. Spakowałam wszytskie potrzebne mi rzeczy oraz naszykowałam dziewczyny do wyjścia. Jak zawsze uśmiechnięta w raz z dziewczynami wybrałam się do szkołyW szkole pokazano nam naszą klase jak i szatnie w której każda z nas miała swoje miejsce na odłożenie ubrań bądź plecaka. Nasza klasa była licza, ponieważ uczyło się w niej 35 osób. Wraz z dziewczynami zajęliśmy ławki niedaleko siebie (ławki były pojedyncze). Jako iż był to 1 dzień roku szkolnego lekcje były organizacyjne, a nauczyciele poznawali nas z podręcznikiem oraz przedstawiali nam wymagania edukacyjne.
•Perspektywa Mayi•
Jak zawsze szkoła była dla mnie jedną z nudniejszych rzeczy, uczyliśmy się z roku na rok tego samego. Nie rozumiem dlaczego Luna aż tak uwielbia chodzić do szkoły, co jest w tym takiego ciekawego? Ale trudno jeszcze tylko 2 lata w liceum później matura i studia. Z dziewczynami wybieramy się na szczęście na takie same studia, czyli na psychologię.Ale dość gadania o szkole lepiej przejdę do ważniejszych rzeczy chłopaki. Od zawsze czekam na tego jedynego po woli mnie to męczy. Dotychczas żaden z tych który był we mnie zakochany nie był w moim typie. Ja czekam na takiego który będzie wyluzowany tak jak ja, ale bedzie szanował starszych, który będzie najlepiej ciemnym blondynem oraz będzie miał jasne oczy, który lubi się wygłupiać i przytulać. To jest typ mojego chłopaka.
•Perspektywa Victorii•
Tak jak Maya nie lubie szkoły wokół tylko szkoła, dom. Ale w szkole najbardziej lubie wf to jest najlepsza lekcja, ale nie zmienia to faktu że szkoła jest nudna i beznadziejna, ale nie chce mi się gadać tu o szkole wolę gadać o chłopakach. Nigdy nie miałam chłopaka ale zawsze bardzo chciałam, lecz moim kompleksem był mój wzrost dlatego ciężko było mi kogoś znaleść. Ogólnie wolałabym mieć chłopaka wyższego ode mnie mój typ chłopaka to taki który się troszczy o mnie i martwi.
I najlepiej jak wali salta
(XD)• • • • • • • • • • • •
Ten dzień zleciał nam szybko. W końcu możemy zrobić popcorn i obejrzeć jakiś serial z dziewczynami. Szczerze każda z nas myślała że będzie gorzej, ale było wsm fajnie poznałyśmy wiele zajebistych osób, ale niestety w tych osobach nie znalazł się żaden chłopak w naszym typie.
Miejmy nadzieję że kolejne dni będą równie zajebiste jak ten...
CZYTASZ
𝕊𝔼ℂℝ𝔼𝕋 ℝ𝔼𝕃𝔸𝕋𝕀𝕆ℕ𝕊ℍ𝕀ℙ- nastoletni związek
RomanceVictoria zakochała się w chłopaku o imieniu Luke, który potajemnie jest zakochany w jej najlepszej przyjaciółce Mayi. Całej sytuacji przyglada sie Luna przyjaciółka obu dziewczyn. Obserwuj jak potoczą się ich losy... Buziaczkii...