Maks. 11:30. Poniedziałek.
Przed chwilą się obudziłem i jak się okazało dochodziło już południe, szybko wstałem i poszedłem zabrać ciuchy na przebranie i postanowiłem pójść wziąć prysznic.
Po porannej toalecie wziąłem telefon do ręki i zobaczyłem czy nie mam nieodczytanych wiadomości.
Jak się okazało były i to aż trzy :
1. Od Miki
- Stary idziemy dzisiaj na imprezę do Lukasa ?
2. Od Domi
- Hej dzisiaj impreza wpadniesz ?
3. Od Tata
- Synu dzisiaj przyjadę o 16 bądź w domu
Miki a bardziej Mikołaj to mój najlepszy przyjaciel od 1 klasy podstawówki, Miki jest typem imprezowicza ale i samotnika na imprezy chodzi tylko na specjalne okazje.
Dominika to moja ex rozstaliśmy się wy pokojowych nastrojach, powód rozstania był taki że oboje stwierdziliśmy że do siebie nie pasujemy ale postanowiliśmy zostać znajomymi.
Tata który ma na imię Kacper, jest spoko ale często wyjeżdża, w sumie to niby dobrze, ale z drugiej nie bo w dużym domu być sam praktycznie 24h na dobę idzie zwariować, sprzątaczka przychodzi w porach w których nie ma mnie w domu więc jeszcze lepiej.
Do Tata
- Okej będę - napisałem wiadomość i na twarz wkradł mi się uśmiech.
Do Miki
- Hejka wiesz że nie lubię imprez - to nie tak że nie chodzę na imprezy ale przytłacza mnie ilość ludzi.
Do Domi
- Nie wiem zastanowię się
Czekałem na odpowiedź w końcu telefon za wibrował
Od Miki
- Okej jak uważasz ale jeśli zmienił byś zdanie to o 19 w domu Lukasa myślę że by ci się spodobało
Do Miki
- Zobaczę może wpadnę dam znać
I na tym kończyłem, szczerze w ogóle bym nie szedł ale jeśli Mikołaj idzie to może mi też się spodoba.
Postanowiłem napisać do ojca :
Do Tata
- Tato ja dzisiaj o 18 wychodzę więc jeśli coś to spotkamy się jutro
Mój tata przyjeżdża na dwa max. trzy dni i znowu wyjeżdża na kilka miesięcy.
Od Tata
- Nie za bardzo jutro wracam do Turcji
No super przyjechał mnie zobaczyć i dać pieniądze równie dobrze mógł zadzwonić a pieniądze przelać.
No trudno najwyżej się nie spotkamy i tyle, wytrzymam do następnego spotkania.
Postanowiłem że obejrzę sobie jakiś film by czas miną szybciej.
************************ 1,5 godziny później
Kiedy skończyłem była piętnasta dlatego udałem się do kuchni zrobić coś na obiad ale jak się okazało w lodówce przywitało mnie tylko światło no racja dawno nie robiłem zakupów.
Wyszedłem z domu i wsiadłem do prezentu który dostałem na 17-stkę
CZYTASZ
Jedna Impreza Tyle Zmian.
RomanceByle impreza a tyle zmian. Alan lubi imprezy a Maks bardziej woli spokój spokojny co się stanie jeśli posłucha '' Rady '' przyjaciela i pójdzie na imprezę i spotka tam Alana ?