Pap mam ik ben klaar we kunnen gaan. Oké lieverd. *aangekomen op het vliegveld* pap ik ga Starbucks halen. Oké lieverd tot zo. Tot zo. Ik rende naar de Starbucks tot dat ik tegen iemand aan rende hij was zo knap. Uhhh sorry. Maak niet uit. Echt sorry maar ik moet nu echt drinken gaan halen want mijn vliegtuig vertrekt zo. Ow waar ga je heen? Curaçao dus ik moet gaan. Ow maar ik ga ook naar Curaçao met luciano m'n broertje. Ow en hoe heet jij? Ik heet Mart. Mooie naam. Bedankt. Ik ga naar een villa met anderen mensen die ik niet ken. Ow ik ook met familie Knol. Ow ja en ik met twee jongens die hoogkamer heten. Dus dan zitten we bij elkaar in een villa echt leuk. Ja echt leuk. Maar heb jij twee broers? Nee m'n broer en een vriend van ons en me ouders natuurlijk. Ow maar k zag je een keer op insta met een jongen die sem heet en die lijkt heel erg op jou is dat je broer? Ja m'n tweelingbroer. Ow leuk maar fijn dat je ouders mee gaan want dan zijn er mensen die kunnen koken. Haha ja echt fijn. We hebben ook een heel groot zwembad zag ik op de foto. Ja echt fijn want het is daar echt warm. Ik zie het nu pas we hebben de zelfde kleren aan.Dit is het.
Je echt leuk. Nou tot straks in het vliegtuig. Tot straks.
De zit plekken.
Myron><enzo Luciano< Megan>Mart Allesio><Sem
Dit rit was echt gezellig en ik voelde iets in mijn zak het was een briefje met zijn nummer er op. We zijn aangekomen en we moeten met een taxi weg en luciano zit bij Mart op schoot en ik bij sem. Toen we aangekomen zijn waren er maar 4 kamers.
Dit waren de kamers.Myron><enzo Megan><Mart. Sem>allesio<luciano
Het was echt een gezellige dag maar het is al laat en ik ging slapen en Mart ging mee.
Dit was mijn slaap kleding....En zo sliep Mart....
Me vader schreeuwde vanuit zijn kamer. Megan Mart handen boven de dekens. Jaja zullen we meschien doen.
Oké dat horen we nog wel.Zozo Megan wat zie je er goed uit. Ahhh thx. Ik wou slapen totdat ik een hand over me heen voelde het was Mart die wou knuffelden......
Zo dit was deel 2 weer wat gaat er nog gebeuren niks of meschien wel spannend.
YOU ARE READING
My live
RomanceM'n eerst verhaal dus verwacht niet te veel van T gaat over Megan (18 jaar) en Enzo en Myron zijn haar ouders.