Ik voelde dat iemand mij knuffelde het was Mart maar verder gebeurde er helemaal niks ik was in zijn armen in slaap gevallen. Megan! Riep me vader vanuit de anderen kamer. Jaa! Kom eens samen met de anderen! Oké! Mart kom naar me ouders hun kamer en we moeten alles sem en luciano wakker maken. Ow oké. 3,2,1 wakker worden boys we moeten naar me pa en me ma. Ow ja zussie is goed. Hey pap hey mams. Hey lieverd. Megan en sem. Ja. We zijn hier niet zomaar. Ow wat is er dan? Omdat Frenkie ( broer van Megan Frenkie de jong) moet hier voetballen. Omg pap en dat zeg je niet even tegen me. Nee want het was een verrassing. Ahh thx pap. * ik begin te huilen* ach lieverd niet huilen. Maar Megan melle ( andere broer) is er ook kijk maar onder bed. Pap waarom laat je me zo erg huilen. Sem wist hier ook al van af hoor. Sem jij kut kind rot toch op. * melle komt je troosten* Frenkie kom zo. De deurbel gaat en ik doe openen. Hey frenk. *jer barst in tranen uit op de grond* meg kom ik til je wel op. Frenk wat heb ik je gemist. Ik jou ook meg. Megan lieverd zullen we zwemmen. Ja tuurlijk pap. Meg kom eens. Zij Mart ja wat is er. Nou is frenk je vriendje. Nee hz. Gewoon ik ben mega fan van Frenkie. Ow dat wist ik niet. Maakt niet uit ga jij eerst omkleden. Ja oké tot zo.
Dit is jou bikini
Dit is Mart z'n zwembroek.
Wtf meg waarom hebben we allebei steeds het zelfde met aan. Idk raar.
YOU ARE READING
My live
RomanceM'n eerst verhaal dus verwacht niet te veel van T gaat over Megan (18 jaar) en Enzo en Myron zijn haar ouders.