TOP TEN REASONS WHY AKIMAFU/MAFUKITO IS CANON AND REAL.
1-------------
Akito,kişilik olarak bad boy,belirli kişilere yumuşak,bazen gıcık,bazen sevimli bir insandır.
Mafuyu,kişilik olarak goth girl,üzgün,depresif bir insandır.
İkisi de birbirlerine tamamlıyor ve uyuşuyorlar.
2---------
AMINIZI SİKİM SEGA CANON YAPTI GERCEK BILGI YALANLIYANI SİKİYORUM TWITTER DA YAZIN MAFUKITO DIYE ETIKETLERE BAKIN SEGA NIN TWIT INI GOREBILIRSINIZ BEN SS ALAMADIM CUNKU ALANIM YOK AMA CANON OLDUGU DOGRULANMIS ARKADASLAR
ARJADALER COK SIKILDIGIM ICIN DIREK ONESHOT YAZDIM
MAFUYU HER ZAMANKI GIBI UYANMISTI,KENDİSİNE BEN NİYE BUGUN DE UYANDIM KAHRETSİN DİYE DİYE MUTFAĞA İNDİ,SAHTE GÜLÜMSEMESİ İLE KAHVALTISINI YAPTIKTAN SONRA OKUL FORMASINI GİYDİ VE OKULA GİTTİ.HER ZAMANKI GIBI BOS BIR OKUL GUNUNDEN SONRA MIZUKI MAFUYU YU ARADI VE HEMEN OKULLARINA GELMESINI SOYLEDI.MAFUYU SORDU NEDEN DİYE MIZUKI DE BOS YAPMA VE GEL HEMEN DEDİ,MAFUYU DE DEDİ OK.SONRA GITTI VE ORADA AKITO VE TOYA YI BİR DE MIZUKI YI GORDU.MAFUYU SORDU BU KADAR ONEMLI OLAN NE DİYE MIZUKI DE DEDİKİ HİCBİŞEY SADECE TAKILMANI İSTEDİĞİM BAZI İNSANLAR VAR DİYİP AKITO VE TOYA YI GOSTERDİ.MAFUYU AKITO YU TANIYORDU AMA TOYA YI TANIMIYORDU BU YUZDEN KENDİNİ TANITTI.MERHABA MERHABA FALAN DEDİKTEN SONRA MAFUYU SORDU NAPCAZ DİYE SONRA MIZUKI DEDİ İNSANLARI İŞLETELİM AKITO VE MAFUYU TAMAM DEDİ AMA TOYA HAYIR BENIM BABİŞKO KIZAR BEN İYİ BİR ERKEĞİM DEDİ SONRA HERKES AĞLİCAKSAN EVE GİT DEDİLER TOYA DA GİTTİ. SONRA BUNLAR GITTI INSAN İŞLETİYORLAR SONRA MIZUKI DEDİ BENIM ANEM CAGIRIYO GİDİYOM BEN DEDİ SONRA AKITO VE MAFUYU OK DEDİ.SONRA SADECE AKITO VE MAFUYU KALMIŞTI.AKITO NUN KALBİ GÖTÜNDE ATIYORDU ÇÜNKÜ MAFUYU YA AŞIKTI.MAFUYU DEDİ NİYE BU KADAR STRESLİ GİBİSİN AKITO DA DEDİ YOK STRESLİ DEĞİLİM CANIM AHAHA NE STRESİ DEDİ SONRA MAFUYU DEDİ OK. SONRA MAFUYU DEDİKİ GÜN BATIMINI İZLEYELİM Mİ AKITO DA DEDİ OK. BUNLAR BİR YERE OTURDULAR VE GÜN BATIŞINI İZLEMEYE BAŞLADILAR.AKITO DEDİ İŞTE TAM BU VAKIT HADI BRO YAPABILIRSIN BISEY YOK SADECE AM KAYBEDERSİN BİŞEY OLMAZ DİYEREK MAFUYU NUN DUDAKLARINA YAPIŞTI.MAFUYU İLK BAŞTA ŞOKA GİRDİ AKITO BİME NEYSE SONRA MAFUYU AKITO NUN OPÜCÜĞÜNE KARŞILIK VERDİ VE SOLUKSUZ OLANA KADAR BİRBİRLERİNİ VAKUMLADILAR.SONRA AKITO SORDU ''BU BENDEN HOŞLANIYORSUN ANLAMINA MI GELİYOR BABYGIRL'' MAFUYU NUN YUZU KIPKIRMIZI OLDU VE YAVAŞÇA BAŞINI SALLADI.
''Evet,Akito-kun.Senden hoşlanıyorum.Aslında...senden bayadır hoşlanıyordum ama sen bunu anlayamadın galiba.'' dedi.
Akito'nun da yüzü hafif kırmızı oldu ve bu cümleler dudaklarından döküldü.
''Ne kadar da safmışım.Ahahaha...Şey...bu artık sevgiliyiz anlamına mı geliyor?''
Mafuyu küçük bir gülümseme ile cevapladı.
''Evet,öyle.Artık sevgiliyiz.''
ARKADAŞLAR LAYK ATIP ABONE OLMAYI UNUTMAYIN DİĞERKİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!