MAFUYU HER ZAMANKİ GİBİ SABAH KALKTI VE ELİNİ YÜZÜNÜ YIKAMADI ÇÜNKÜ O ÇOK MASUMDU DOĞAL GUZELLİGİ VARDİ NEDEN ELİNİ YIKSASIN Kİ NEYSE SONRA ANNESİ BAĞIRDI MAFUYU GEL BURAYA DİYE MAFUYU DEDİ OK SONRA AŞAĞI İNDİ ANNESİ DEDİ Kİ SENİ BİR MAFYA YA SATTIK MAFUYU BİRDEN AĞLAMAYA BAŞLADI ANE BUNU NASI YAPARSİN ANNESİ MAFUYU YA TOKAT ATIP KES SESİNİ UCUBE VAROŞ AHMAK ESKORT YUMURTA DEDİ SONRA BİRDEN KAPI ÇALDI MAFUYU NUN ANNESİ KAPIYI AÇTI VE BİRDEN BİRE KIZIL SAÇLI VE MAVİ-GRİMSİ SAÇLI TODOROKİ YE BENZEYEN BİR ÇOCUK GİRDİ MAFUYU 2 ÇOCUĞUN YAKIŞIKLILIKLARINDAN DOLAYI ŞOKA GIRMISTI(bende bime sjsjsj bne cko komki -w-)SONRA BIRDEN BIRE KIZIL SAÇLI ÇOCUK DEDİ Kİ BU KIZ O KIZ DİMİ DEDİ ANNESİ DE EVET O HADİ ARTİK KİZİ GÖTÜRÜN DE PARAMİ VERİN AMK DEDİ SONRA TODOROKI ÇOCUK MAFUYU NUN BILEGINDEN TUTTU VE ONU ZORLA ÇEKİŞTİRMEYE BAŞLADI MAFUYU GÜÇSÜZ,SAF,EMO,SOFT UWU GIRL OLDUĞU İÇİN KOLUNDAN KURTULAMADI VE TODOROKI ONU ARABAYA BINDIRDI SONRA MAFUYU DEDI KI YAAA BIRAKSANIZA NAPIYOSUNUZ AY ERKOLAR YETO DEDI SONRA KIZIL KAFALI ÇOCUK KONUŞTU VE DEDİKİ SUSSANA AMK MALI BENIM ADIM SHINONONMEME AKITO BU DA ''ARKADAŞIM''TOYA ANNEN SENİ BİZE SATTİ ARTİK BİZİM MALİMİZSİN YANİ ONA GÖRE DAVRAN YOKSA SENİN AMINA KOYARIZ DEDİ MAFUYU OHAAA ERKEK YHAA DEDİ VE BİRDENBİRE BAYILDI SONRA AKITO VE TOYA EVLERİNE VARMİSTİ TOYA MAFUYU YU KUCAĞİNA ALMAYA ÇALIŞTI AMA AKITO ONU DURDU VE TOYA SEY YA BIRAK SEN ÇOK YORULSUN BEN DAHA KASLI VE BAKLAVALIYIM BEN TAŞIRIM DEDİ TABİ TOYA DA ANLAMADI VE DEDİ OK SONRA BUNLAR İÇERİ GİRDİLER AKITO MAFUYU YU SALONDAKI KANEPEYE FIRLATTI SONRA TOYA DEDİKİ BU KIZI ALDIK AMA NAPICAZ AQ DEDİ SONRA AKITO DEDI REYNMEN VE ENES BATUR EVİMİZE GELİCEK ZATEN(AKITO,TOYA,REYNMEN,ENES BATUR ÜYE ARKADAŞLAR AMA 2 TANE GİZLİ ÜYE VAR ONLARI DA İLERİKİ BÖLÜMLERDE GÖRECEĞİZ) SONRA TOYA DEDİ OK SONRA AKITO VE TOYA YERLERİNDE DURAMADILAR VE DIŞARI ÇIKTILAR 5 DK SONRA MAFUYU UYANDI DEDİ BURASI NERESİ AMK SONRA OHHA BURASI ONLARIN YERİ OLMALI ÇOK HAVALI,ZENGİN,YAKIŞIKLI VE BAKLAVALILAR YAAAA DEDİ İÇİNDEN SONRA MAFUYU EVİ GEZMEYE BAŞLADI EVİ GEZERKEN BANYO YAPMAK İSTEDİ VE KAPIYI AÇTIĞI GİBİ ŞOK OLDU ÇÜNKÜ................
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜN SONUYDU SIZCE MAFUYU NE GÖRECEK İÇERİDE!!!! SUSAR HERKES SUSAR HER YER KURAL YIKIN DUVARLARI UĞRA YANIMA UĞRA BIR YAZI TUĞRA BÜKELİM TÜM KOLLARI Q
ARKADAŞLAR LAYK ATIP ABONE OLUP COMENT YAPMAYI UNUTMAYIN SIZLERİ KESİNLİKLE(KESİNLİKE) SEVİYORUM DİĞER BÖLÜM BU BÖLÜMÜN DEVAMI OLUCAK BEKLEMEDE KALIN!!!!!!!!!!!!!!