19. Bölüm "Güvenine ihtiyacı var."

7.7K 596 695
                                    

Yorum sınırı:350

Jimin okula giderken keyifliydi. Eli ara ara karnına gidiyor mutlulukla gülümsüyordu. Alfası sabah erkenden babasının çağırmasıyla yanından ayrılmak zorunda kalmıştı bu yüzden okula kendi gelmek zorunda kalmıştı. Telefonuna art arda düşen bildirimlerle yerinde durdu ve cebine attığı telefonu çıkardı.

Yoongi:
Nerdesiniz?

Namjoon:
Jimin daha gelmedi
Arka bahçedeyim
Oturuyorum boş boş

Yoongi:
Geliyorum

Jimin:
2 dakikaya oradayım

Yoongi:
Dikkatli ol

Namjoon:
Yiğenime iyi bakalım
Yorma kendini
Gelip kucağımda taşıyayım mı seni

Jimin:
Yok artık

Yoongi:
Yapar
Yap demen yeterli

Jimin:
Gerek yok
Yürümeyi 11 aylıkken öğrendim

Yoongi:
Komik şey seni

Jimin gülerek telefonunu kapattı. Elinde tutmaya devam ettiği telefonla arka bahçeye ilerlemeye başladı okula girdiğinde. Gördüğü bedenlerle gülümsemesi büyüdü. Hızla onların yanına ilerlerken kendini tutamayıp koştu. Koştuğunu gören iki beden anında ayağa kalktı. "Jimin koşma!" İlk uyarı Yoongi'den gelse de umursamadı. Yanlarına ulaştığında soluklanmak için hemen oturdu.

Namjoon henüz açılmamış suyunu ona açtı ve uzattı. Jimin şişeyi yarısına kadar içip alfa arkadaşına verdiğinde saçını okşayan omega arkadaşına karşı gülümsedi. Tam konuşacakken çalan telefonuyla sözleri ağzına tıkıldı. Telefonu bekletmeden açtı.

"İyi misin bebeğim?" Jungkook'un sesi endişeli geliyordu. Jimin bu endişeye anlam veremedi. "İyiyim ne oldu?" Dedi onun gerginliğini anladığını belli etti. Jungkook ciğerlerine derin bir nefes çekti. "İçimde huzursuzluk var Jimin. Eve dönsek ve bugün evden çıkmasak olur mu?" Jimin gözlerini arkadaşlarında gezdirdi.

Başını olumsuz anlamda sallarken konuştu. "Endişelenme alfa ben gayet iyiyim. Bebeğimiz de iyi. Bence çok uslu bir omega olacak." Haberi alalı daha üç gün olmuştu ama Jimin bu konu hakkında tahmin etmeye bayılmıştı.

Jungkook'un kıkırtısı kulağına dolduğunda gülümsedi. "Sağlıklı olsun yeter." Dedi ardından alfası. Rüzgarın sert bir şekilde esmesiyle içinin üşüdüğünü hissetti Jimin. "Ne zaman geleceksin?" Diye sordu alfasına. "Bugün okula gelemeyeceğim. Babam birkaç iş verdi onları halletmeye çalışıyorum." Jimin'in kaşları çatıldı. "Baban doktor sana ne işi vermiş olabilir ki?" Diye sordu.

Jungkook utangaç bir şekilde "Aslında bugün test günüm. Sağlıklı mıyım diye tamamen bakılacak. Okula yetişemem ama okul çıkışında evde seni saracağıma emin olabilirsin." Dediğinde içi rahatladı omega olanın.

"Pekala o zaman sana bir günlük izin verebilirim." Diye mırıldandı Jimin. Jungkook'un gülme sesinden sonra babasının sesini duydu ve ardından tekrar Jungkook'un sesini. "Şimdi kapatmalıyım sevgilim. Kendine ve bebeğimize çok dikkat et. Aklım sizde kalmasın olur mu?" Dedi ve seni seviyorum dedikten sonra telefonu kapattı alfa olan.

Yoongi o telefonla konuşurken gitmişti ve şimdi yanında tek Namjoon vardı. "Evlenecek misiniz şimdi?" Diye sordu arkadaşına. Jimin dudak büktü ve omzunu kaldırıp indirdi. "Bilmiyorum. Hiç konuşmadık." Dediğinde Namjoon anlayışla başını salladı.

Heat •Jikook• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin