2. Bölüm "Bana yardım et."

14.3K 851 679
                                    

Yorum sınırı: 100

Yoongi:
Teknik olarak okuldasın
Ve okul güvenli.

Namjoon:
Ne diyorsun?

Yoongi:
Saatin kaç olduğunu farkında mısın?
Jimin bir omega seni aptal

Namjoon:
Doğru söylüyorsun
Jimin işin bittiğinde ara seni almaya geleceğim.

Yoongi:
Olmayan ehliyetinle mi?
Ben alırım saol

Jimin:
Canlarım benim😊😘🥰😍
Direkt gelip yardım etseniz keşke!

Namjoon:
Niye
Cezayı biz mi aldık?

Yoongi:
+

Jimin:
Etmeyin amk yardım
Almayın beni
Küsüm size
Kendim giderim eve

Yoongi:
Olmaz
Alıcam

Jimin:
Hayır dedim!

Jimin telefonu kapatıp diğer tarafı silmeye başladığında aniden vücuduna sıcak basmaya başlamıştı. Jimin bununla birlikte camı açarken "Çok uzun süre kapalı kaldı tabi." Diye mırıldandı.

Sakince yerleri silmeye devam ederken Jungkook son rafı düzenlemekle meşguldü. Son kitabı eline aldığında bunun aradığı kitap olduğunu gördü. Jimin'in gelip gelmediğini kontrol ederken kitabı temkinli bir şekilde yanındaki sırt çantasına attı. "Üzgünüm ama bu ödevi yapmam gerek." Bir yandan keşke Taehyung'la yer değiştirseydim diye düşünüyordu.

Burnuna yavaşça sızmaya başlayan daha da tatlılaşmış lavanta kokusuyla kaşları çatıldı. Çantasını olduğu yerde bırakırken yavaşça ayağa kalktı ve kokunun kaynağına yürümeye başladı. Köşede çökmüş çantasında büyük bir gerginlikle bir şey arayan bedene baktı. "Nerede bu?!" Jimin üstünde daha da fazla gerginlik hissederken çantasını karıştırmaya devam etti.

"Sorun ne?" Arkasından gelen sesle yüreği ağzına gelirken sırtını duvara yasladı ve gördüğü bedenle kalbini tuttu. "Beni korkuttun." Diye mırıldandı. Sonra çantasını kucağına aldı ve aramaya devam etti.

Jungkook eğildi ve onun yüzüne baktı. "Ne oluyor? Ne arıyorsun?" Jimin kısa bir an onun yüzüne baktı ardından bakışlarını yeniden çantasına indirdi. İyice terlemeye başlıyordu ve kokusunu kontrol edemiyordu.

"B-bastırıcı arıyorum. Kızgınlığım geldi." Jungkook kaşlarını kaldırdı. Pekala bunu beklemiyordu. "Bastırıcı mı?" Yüzünü buruşturdu. "Onları hala kullanan var mı gerçekten?" Bastırıcıları kullanan insan sayısı gerçekten azdı çünkü bastırıcı kurtlar için sağlıksız bir yoldu.

"Evet ben kullanıyorum." Jimin sinirle ellerini saçlarına çıkardı. "Kahretsin ki yok!" Kendine siniri artarken ne yapacağını düşünüyordu. Jungkook ona bakmayı sürdürdüğünde gözlerinin içine baktı. "Bastırıcı seni kısır yapabilir biliyorsun değil mi?" Jimin yutkunup gözlerini kaçırdı.

"Biliyorum." Fısıltıdan farksız sesiyle Jungkook şefkatle gülümsedi. "Onları kullanmayı bırakmalısın. Babam doktor ve bu zamana kadar bastırıcı almama izin vermedi. Ya tek başıma odamda geçirdim ya da biriyle..." devamını getirmedi.

Jimin o sırada kendi içinde bir savaşa girmişti. Aklında Yoongi ve Namjoon'un sözleri dönerken tekrar tekrar düşündü. Kızgınlıkta biriyle birlikte olmak çok normal bir şeydi. Bunu kimse kötü karşılamazdı. Zaten bu devirde sevişmeyen bir Jimin kalmıştı.

Heat •Jikook• ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin