~•jak się poznaliście i jak zostaliście przyjaciółmi•~

144 6 3
                                    

Szłaś do pierwszej klasy liceum, i nikogo tam nie znałaś. Każdy miał swojego najlepszego przyjaciela lub przyjaciółkę z podstawówki, a ty nie miałaś nikogo. Ale nagle zobaczyłaś że nie jesteś sama, ponieważ był tam chłopak, mniej więcej twojego wzrostu, jasno-brązowy sweter, ciemno-brązowe spodnie i piękne, białe skrzydła. W pewnej chwili spojrzał na ciebie i się lekko usmiechnął, postanowiłaś do niego zagadać.

Hej-zaczęłaś rozmowę
h-hej-odpowiedział ci lekko przygnębiony
Czemu tak tutaj sam siedzisz?-zapytałaś
Poprostu nie mam co robić bo nikogo tutaj nie znam-odparł

Po krótkiej rozmowie okazało się że macie wiele wspólnego i chodzicie do tej samej klasy, więc postanowiliście usiąść razem w ławce. Mieliście teraz lekcje Geografii, i dobrze sobie radziliście.
Co prawda dziewczyny z waszej klasy były zdziwione żeby dziewczyna miała takie dobre powiedzenie u chłopaka.
Po paru miesiącach zostaliście najlepszymi przyjaciółmi. Wspieraliście się, i mogliście się wyżalać nawet o intymnych sytuacjach, bo dobrze wiedzieliście że bierzecie to na poważnie. No ale wasza przyjaźń nie była cała poważna,często żartowaliście sobie i śmialiście się na cały głos, aż was brzuchy nie rozbolą. Ty mówisz na niego: "Polsha" i "Polenek", a on na ciebie: "pierożek i "Grażynka". A najlepsze jest to, że jak wracasz autobusem (a on się często opóźnia) więc idziesz do Polski do jego domu. Tam sobie oglądacie seriale, gracie w gry, oglądacie tik toka i wymyślacie śmieszne pov. do różnych zdjęć, ale czasami jak które z was płacze to trzeba poprostu chwilę odpocząć i i się zrelaksować, czyli przytulanie się do siebie i sobie tak odpoczywacie.
Ostatnio Polska zaczął cię ciągle gdzieś zabierać do kina,do kawiarni itp. Coś przeczuwasz ale nie jesteś pewna. 

 

🇵🇱countryhumans preferencje Polski🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz