~•za długi tytuł lol•~

25 2 0
                                    

Kiedy jesteś u koleżanek na nocowanie i wypadnie temat o chłopakach i o TYM

Gadałaś sobie z koleżankami i opowiadałyście o swoich chłopakach i o TYM..kiedy nagle.
-Ej T.I robiłaś z Polską już TO?-zapytała Julia(jak nie znasz żadnej Juli to sobie ją wyobraź)
-emmm......-nie wiedziałaś co powiedzieć bo już to z nim robiłaś, a one by zrobiły zboczone miny.
-No weź, nikomu nie powiemy-powiedziała Ola.
W końcu postanowiłaś powiedzieć im to iż prawie każda dziewczyna z chłopakiem to robiła.
-n-no t-tak
-( ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)-wszystkie koleżanki
W końcu zaczęłaś też mieć zboczoną mine jak wszystkie inne koleżanki.
-a jak całuje?-zapytała Ola.
-no a jak, oczywiście że super!-odpowiedziałaś
-( ͡⁠°⁠ ͜⁠ʖ⁠ ͡⁠°⁠)-Julia i Ola
-Ale on jest za niski i za mało przystojny-odezwała się w końcu Wiktoria.
-No może dla ciebie, dla mnie jest perfect man-po wiedziałaś zirytowana.-a tak wogóle to co to przeszkadza w całowaniu się?-dodałaś.
-no bo ja bym się brzydziła całować nie przystojnego i niskiego chłopaka.-powiedziała Wika.(Wiktoria)
-No ale to nie ty go kochasz tylko ja-odpowiedziałaś.
-dobra to może co o nim myślisz? Bo tylko ty nam jeszcze o tym nie opowiadałaś-powiedziała Julia chcąc zmienić temat.
-n-no jest bardzo słodki,dziecinny,zjebany,przystojny czasami,strasznie gadatliwy, kochany,opiekuńczy w skrócie Perfect.
-aww<33-Ola.

🇵🇱countryhumans preferencje Polski🇵🇱Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz