1.rész

359 9 1
                                    

Te-Nagy lehetőség ez egy magam fajta kezdőnek hogy ilyen nagy emberekkel dolgozhatok együtt. Már nagyon várom hogy leszájon a gép és végre megismerhesem a példaképeimet.

-a gép leszállt és megérkeztél az USA-ba -

Te- Már látom is őt nem túl jó álca ha ilyen könnyen felismertem. De ahogy közelebb értem hozzá már biztosá vált hogy ő a nagy Price kapitány.

Price-Szia Hope már vártalak.

Te-Nem túl jó ez az álca mert már a repülőről kiszúrtam.

Price-A szükség nagy úr tudod. Nem volt jobb ötletem. Na de gyere mert már várnak a többiek

Te-Már régóta vártam azt a pillanatot amikor találkozhatok velük, de leginkább vele.

Price-....

-egy jó hosszú és kínos út után-

Price-Bemutatom az egységünk legújabb tagját Hopeot . Ezentúl két mesterlövészünk is lesz!

Te-Sziasztok!

Mindenki- Szia!

Price-Ha nincs kérdés akkor Soap és Ghost vezesétek körbe és mutasátok meg neki a szobáját

-egy körbevezetésel később-

Soap-Na ez volna a szobád nem túl szép de legalább szar mint a többi.

Te-Jó lesz hisz ez egy laktanya nem egy szálloda.

Soap-Nekem mennem kell mert......bonyolult. Ghost legyél kedves vele mert még csak egy gyerek.

Te-Nem vagyok gyerek lehet hogy alacsony vagyok, de ettől függetlenül 24 vagyok

-Soap elment vigyorogva-

Ghost-Szóval...... te is mesterlövész vagy.

Te-Igen de emellett úgy lopakodok mint egy macska és a dobókésekkel is jól bánok.

Ghost-Az király....... segítsek a csomagokkal?

Te-Igen légyszíves. Nem vagy valami bőbeszédű.

Ghost-Hát még nincs mit mondanom neked.

-egy kipakolással, berendezkedéssel késöbb-

Te-Hát "Ő" olyan mint amilyenek elképzeltem. A szoba tényleg nem a legmodernebb de legalább van és viszonylag tiszta is khm khm tiszta por. Egy alapos takarítás és kész is de szerinte arra csak holnap kerül sor. Jézusom Már ennyi az idő (23:26)

-zuhanyzás után lementél a többiekhez beszélgetni-

Te-Az első napnak is vége.
——————————————————
Remélem tetszik mert hamarosan jön a második rész.

Mikor a múlttal szemben állszWhere stories live. Discover now