-reggel-
S-Jó reg..... Hope hol vagy?
-a közös térben-
H-Még mindig imádom ezt a házat. Ahogy bejövünk az ajtón egy nagy tér fogad, a szoba közepén van egy nagy kanapé amivel szemben egy tévé, a másik oldat egy bárpult. A bal oldat van a konyha. A másik oldat van a lépcső, alatta pedig a lejárat a pincébe ahol a fegyverek meg a többi ilyen dolgok vannak. Ahogy felmegyünk a lépcsőn egy kisebb tér van amiből ágazik ki egy folyosó ahol a szobáink is vannak. A folyosó végén egy újabb tér ahonnan szép a kilátás. Ahogy a lépcsőn tovább megyünk elérünk a mi szintünkre ami ugyanúgy épül fel mit az előző szint. A szobák is ugyanúgy néznek ki. Ahogy belépünk bal oldalt egy cipő lerakó rész és egy szekrény, szobánként más és más, jobb oldalt a fürdő. Semmi extra jobb oldalt egy csap plusz tükör attól balra törölköző szárító, tovább haladva wc majd tusoló. Vissza az ajtóhoz, ugye jobb fürdő egyenesen haladva (két lépést) pedig az ágy. Az ajtótól egyenesen el lehet jutni az ablakhoz, ha az út közepén megállunk akkor jobb oldalt kezdődik az ágy ami az én esetemben egy franciaágy. Az ágyal szemben egy kábé derékig érő asztal ami alatt van egy kis saját hűtő, felette pedig a saját tv. Az asztal bal oldalán van a lekabátolós rész (fogasok) ahol található egy tükör alatta pedig egy kisebb asztal jellegű dolog. Mindkét folyosó végén található egy mosó szoba.-És elküldve.
-Végig olvassa-
M-Az igen.
H-Otthonos.
M-És kiderült valami?
H-Még nem avattam be senkit de addig nem is foggok tudni haladni a nyomozásal.
M-Akkor avas be valakit pl Pricet
H-Normális vagy.
M-Akkor Simont.
H-Akkor inkább Johnt.
M-Na láttod.
M-Majd később beszélünk mert most aludnom kell.
H-Ja persze az idő eltolódás. Szia.
M-Szia
-Simon rád talál.-
S-Te meg?
H-Márkkal beszéltem.
S-Kivel is vagy együtt?
H-Veled.
-odamész és megcsókolod-
S-Tegnap azt mondtad hogy olasz vagy viszont előtte meg azt hogy magyar vagy akkor ez most hogy van?!
H-Hát úgy hogy a szüleim olaszok viszont én nem éltem ott összesen fél évet. És hát a szüleim halála után magyarban éltem tehát inkább magyar vagyok mint olasz.
S-És miért nem maradtál a csapattal? Jó értem a szüleid meghaltak, de na....
H-Mert az egy halott brigád. Onnan mindenki kihalt. Senki sem él na..
S-ohh
H-Hát ja. Na de beszéljünk valami vidámabb dologról.
S-Oké.
-Soap megérkezik-
G-Soap te még nem szoktál ilyenkor fent lenni.
S-Lt. ne is mond a Price nevű ágyam kidobot.
H-Lt.?
G-A lieutenant rövidítése. (magyarul hadnagy)
H-Na ne mond nem vagyok hülye csak Soap nem szokott igy hívni.
S-Jólvan na ez jött a számra.
H-Price mit akart?
S-Nem mondta mert mire kiestem az ágyból elszublimált.
H-Azt mondja szublimált. Ezt a kifejezést utoljára kémián hallottam.
G-Biztos.
-egy gyors reggeli beszélgetés majd mindenki elszublimál (sajnálom megtetszett ez a szó)-
S-Na nekem mennem kell.
G-Nekem is.
H-Jó akkor én is megyek.
-elmész valahova-
pár óra múlva
S-Ghost nem láttad Hopeot?
G-Reggel láttam utoljára.
-meg érkezel-
S-Te meg mégis hol voltál?
H-Valahol.
G-Mindegy, itt vagy.
H-jaja
-megebédeltek-
S-Van egy szörnyen jó ötletem.
H-Már rosszul kezdődik.
G-Na mi az?
S-Airsoft
H-Oké. De én foggok nyerni.
G-Ahhoz lesz egy-két szava.
-tényleg nyertél-
H-Én megmondtam.
S-Elég profi vagy azt megkell hagyni.
G-Ebbe van valami.
-megtaláljátok a bárpultot viszont te nem maradsz-
S-Na engem itt találtok meg az elkövetkező pár órában.
G-Engem is.
H-Engem nem. Én a szobámban leszek.
S-Ja ne már....
-fel mész a másodikra ahol van a szobád-
S-Amióta elmondta a történetét azóta ilyen furcsa.
G-Valahol megtudom érteni.
-a szobádban-
H-Na tehát hol is tartottam. "Kedves naplóm" Most tényleg naplót írok, fuj. Lehet Márknak volt igaza, bekéne avatnom valakit. De kit? Pricet? Nem ő ezt nem értené. Akkor Soap? Áh ő ehhez túl komolytalan. Gaz? Ő egyből elmondaná Pricenak hogy mi van. Marad Simon ő ezt értené viszont akkor jön Soap is. Akkor ezt megbeszéltük.
-Márk rád ír-
M-Szia.
H-Szia.
M-Hogy vagy?
H-Jól.
M-És azzal hogy állsz?
H-Sehogy. MÉG!!!!
M-Ugye tudod hogy egyedül nem fog menni?!
H-Igen de.....
M-Nincs de!
H-De...
M-Mondom.
-beszélgettek kb 2 órát-
-leteszitek addigra mire Simon és Soap megérkezik-
H-Kicsit sokat ittatok nem?
S-Nem (csuklás)
G-Én SoHa
H-Hallom
-mind ketten bedölnek az ágyba-
H-Fasza és én. Várjunk csak ezt muszáj lefényképezni. Egymáson alszanak Simon nyála John arcába folyik. Úgy néz ki Soapnál alszok.
-elmész Soap szobájába és lefekszel aludni-
------------------------------------------------------------
esküszöm hogy a story befog indulni ohh és a szállásuk az valós hely Románia Oroszhegy Sziklakert panzió
BẠN ĐANG ĐỌC
Mikor a múlttal szemben állsz
FanfictionEz egy CODos történet ami az új mw2 után következik. A story A neved Hope Miller és katona vagy ráadásul Price csapatába kerültél. Ahova mindig is beakartál jutni és most sikerült. Viszont nem ilyen egyszerű.......