He's Mine!

551 15 18
                                    

Z okazji moich urodzin wstawiam ten rozdział ^^
Zaczynam 19 lat.
Happy Birthday to Me!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Ne ne Atsushi-kun co dzisiaj robisz?- zapytał jego kolega z pracy Poe. Poe był dość nieśmiałym chłopakiem. Chodził z Ranpo który miał bzika na punkcie słodyczy. Atsushi nadal się dziwił że nie tyje.
- Chyba nic, może pójdę do baru.- mruknął Atsushi.
- Okej miłego wieczoru Atsushi-kun. Ja idę na randkę z Ranpo.- powiedział Poe z rumieńcami na twarzy.
- Miłej randki.- powiedział Atsushi. Jednej z strony cieszył się że jego przyjaciel ma kogoś, a z drugiej zazdrościł mu chciał by do kogoś się przytulić ale nie mógł. Dwa lata temu zerwał swoją pierwszą miłością. Cóż do teraz nie mógł się związać. Nadal kochał swojego byłego.

Poszedł do baru. Nie był alkoholikiem przychodził tylko po jednego drinka. Raz w tygodniu. Usiadł na krześle i zamówił jednego drinka. Nagle jego oczom ukazała się osoba której za nic na świecie nie spodziewał się w tym barze.
- Akutagawa!- krzyknął cicho z szokiem.
Barmarz spojrzał na niego z miną typu: Poproszę być cicho.
Atsushi przeprosił za swoje zachowanie i spojrzał od nowa na Rynnosuke.
- Nie spodziewałem się tutaj ciebie Jinko.- mruknął czarno-biało włosy.
- Co tutaj robisz?- zapytał.
- To co każdy napić się.- powiedział Aku i usiadł koło Atsushi'ego.
- Odejdź! Nie chcę abyś znowu mnie skrzywdził!- syknął zły.
- Skąd pewność że nie chcesz?
- Odejdź...- powiedział cicho i wypił do końca swojego drinka. Zapłacił za drinka.

Wstał z krzesełka i szybko wyszedł. Akutagawa od razu zapłacił za drinka i sam wyszedł za Atsushi'm.
- Jinko.- powiedział gdy go znalazł. Czekał na autobus.
- Odjedź ode mnie!- krzyknął cicho.
- Nie.- powiedział i od razu pocałował głęboko usta Atsushi'ego.
Szarowłosy jęknął z zaskoczenia. Nie wiedział co robił odwzajemnił pocałunek wyższego.

Poczuł jak ręce Aku wylądowały na jego tyłku. Ścisnął mu pośladek. Przez to młodszy jęknął w ustach Aku. Wyższy oderwał się niechętnie od niższego.
- Chodźmy do mnie.- powiedział Akutagawa. Złapał za rękę Atsushi'ego i zaczął ciągnąć go do swojego domu.

~~~XxX~~~

Drzwi szybko zostały otworzone. Akutagawa przykleszczył młodszego do ściany. Całował mocno i namiętnie z pasją.
Atsushi podskoczył i otulił swoimi nogami talię wyższego.
Ręce Atsushi'ego wylądowały na szyj starszego. Ich języki szybko tańczyły. Atsushi zaczął ścigać koszulę starszego. Jego koszulka sama zniknęła z jego ciała.

Starszy trzymając Atsushi'ego zabrał go do pokoju. Położył go na łóżku.
Akutagawa przysał się do szyj młodszego.
- Ah~.- jęknął Atsushi.
Starszy się uśmiechnął. Nadal sprawiał przyjemność Atsushi'emu.
Zaczął robić soczyste malinki na ciele młodszego. Atsushi pocałował ramię starszego i go delikatnie ugryzł. Wiedział jakie punkty całować i gryzić.
Paznokcie Atsushi'ego jeździły po kręgosłupu starszego.

Gryzł wyższemu ramię. Podczas gdy Aku zajmował się sutkami młodszego. Jedną ręką bawił się jednym sutkiem. Ustami ssał i gryzł drugi sutek.
- Ah~ Mhm~ Ryu~
- Już już Jinko~
Gdy skończył bawić się sutkami młodszego. Ściągnął spodnie i bokserki Atsushi'emu. Starszy pozbył się swoich spodni i bokserek. Pokazała się długi członek. Atsushi spojrzał na jego członka i przełknął ślinę. Długo nie miał jego członka swojej dziurce.

Akutagawa zaczął bawić się członkiem młodszego. Młodszy wygioł swoje ciało w łuk.
- Ah~
Po parunastu minutach Atsushi doszedł w ręce Aku.
Czarno-biało włosy uśmiechnął się. Dzięki spermie młodszego nawilżył swojego członka i włożył jeden palec w dziurkę niższego. Dołożył drugi palec i zaczął robić ruchy nożycowe.
- Ah~ Mhm~ Ah~
Poruszał palcami szybko i dość brutalnie. Atsushi pamiętał że starszy nie lubi delikatnego seksu. Wiedział że woli dość brutalny i erotyczny. Trzeci palec zaczął drażnić jego czuły punkt.
- Ah~~~!- zakrył rękoma swoje usta.
- Nie zakrywaj się. Chcę cię słyszeć.
Gdy uznał że jest dość rozciągnięty wyjął palce.
Usłyszał jęk niezadowolenia.
- Poczekaj Jinko~
Zastąpił palce swoim członkiem.
- Ah~~~
- Pamiętasz jak mnie nazywałeś w łóżku?- spytał go starszy.
Atsushi pokiwał głową na tak.
- Więc mów tak do mnie.- powiedział i powoli podrażnił czuły punkt niższego.
- Ah~ Daddy~!- jęknął głośno.
Nie czekał. Zaczął dość szybko się poruszać w niższym.
- Daddy~ Ah~ Szybciej~.- jęczał Atsushi. Akutagawa przyspieszył swoje ruchy.

Pieprzył mocno Atsushi'ego. Potem rzucił go na czworaka i tak pieprzył Atsushi'ego.
Uderzał w czuły punkt Atsushi'ego.
- Daddy~ Ah~
Akutagawa doszedł w dziurce Atsushi'ego.
Atsushi jęknął głośno gdy starszy w niego doszedł.

Potem Akutagawa położył się na łóżku. Atsushi spojrzał na członka starszego.
- Jinko~ wiesz co masz robić~
Atsushi podszedł do członka Aku. Zaczął robić mu loda.
- Ssj.- powiedział Akutagawa.
Atsushi zrobił co kazał mu starszy. Gdy w końcu doszedł w ustach Atsushi'ego.
- Połknij.- powiedział Aku. Młodszy zrobił to.
Atsushi usiadł na biodrach straszego. Potem nakierował członek do swojej dziurki.
Potem włożył go.
- Ahhh~.- jęknął gdy członek od razu uderzył go w czuły punkt.
Aku trzymał jego talię. Potem powoli poruszył się w nim. Atsushi zaczął ujeżdżać członka starszego.
- Ah~ Mhm~.- jęczał Atsushi.
- Mm.- mruknął Aku.- Moja mała dziwka.
Aku dziwnie nazywał Atsushi'ego w łóżku.
Seks ich miał parę rundek. Gdy skończyli była druga w nocy. Atsushi leżał koło Aku nagi i spocony. W dziurce miał masę spermy starszego.

Atsushi szybko biegł do pracy. Nie zdążył się umyć przez to pachniał seksem.
- Cześć Atsushi-kun!- przywitał się Poe biegnąc do niego.
- Och cześć Poe-kun!- krzyknął wesoło Atsushi.
- Co tam u ciebie? Barze było dobrze?
- Aż za dobrze.- wyszeptał.
- Pachniesz seksem.- mruknął Poe.
- Ach... To nie ważne Poe-kun.- powiedział zarumieniony i poczuł że sperma wypływa mu z jego dziurki.
Potem oboje udali się do swojej pracy...

He's Mine! (Shin Soukoku) ||One Shot|| 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz