Jackeline, 23 yaşında siyaha yakın kahverengi saçlı, bal renginde gözleri olan çok güzel bir kız. Metal gitarıyla Jimmy'nin yeri denen bir barda, taşra bir kasabada çalıyor. Tanrıdan son dileği bir kurt sürüsüne kabul edilip yakışıklı bir adamla evlenmek ve yaşlı bir kurt olana kadar sonsuz, müthiş hayatının tadını çıkarmak. Kendisi eğlendiren bitik şakalarıyla, zevkleri ve müziği sanki elinde kontrol etmesiyle, garip batıl inançlara inanmasıyla birlikte tam olarak bilmiyorum ama garip bir kız diyebiliriz.
Cerberus, eski eşinin ölümünden sonra iyice sessizleşmiş ve ağır şeyler yaşamıştır. Kurtadamdır ve sürünün başının kardeşidir. Kızıl ve sarımsı saçları vikingleri anımsatsa da çok güçlü bir kurttur. 27 yaşındadır. Eşi için başka herhangi bir kadınla birlikte olmayı kabul etmez. Birazcık utangaçtır. Ama cidden güçlü bir kurttur.
Selamlar, merhabalar, naber. Herşeyi geride bırakıp bu yaşamdan kaçmak istediğiniz oldu mu? Düşünmesi bile zor ama geçmişiniz sizi rahat bırakmıyor mu? Arkanıza yaslanın dostlar aynı şeyleri yaşıyor olabiliriz. Birbirimize dertlerimizi anlatıp ilk kez kendimiz için gözyaşı akıttığımıza değicektir. Bu yüzden başka sesler duymayı bırakıp Metallica'yı sonuna kadar açtıysanız (görünmez göz kırpmalar) başlayabiliriz ama önce yoklama alacağım...