4

4 1 0
                                    

Sude

Şimdi ise alaz beni eve bırakmıştı .okul için hazırlıklarımı yapıp yattım

1 hafta sonra

1 hafta daha geçti ve hala keskin Nalan'ı rahatsız ediyordu Nalan bu durumdan hiç memnun değildi Nalan kantine inerken ayağıma çelme takıldı ve birden düştüm Nalan çığlık atmış alaz gelmiş elimden tutup kaldırmıştı Canan'a döndü "YA ona bir şey olsaydı aklın nerede canan "diye bağırdı ve bana döndü "iyi misin sude "dedi elleri çizilmişti dönüp ellerime baktım ellerime bakınca çizikler vardı alaz ellerimi görünce elleri yumruk olmuştu.cananın üzerine yürümüş "birdaha  buna cüret edersen kötü olur "demişti .okul çıkışı olmuş ailem gelmişti

Nalan

Sude gitmişti otobüsü bekliyordum .bir anda motorsiklet belirdi uraz inmiş "bin evine bırakayım" dedi uraza güvendiğimden tamam dedim kaskı bana taktı o sırada sanki biri bizi izliyordu birden urazı arkasına oturdum ve eve geldik ...uyumak için hazırlandım annemler çıkmıştı kapı sesini duydum annemlerin geldiğini zannettiğimden kapıyı hemen açtım karşımda keskini görmeyi beklemiyordum sarsak bir şekilde kapıda duruyordu burnuma gelen kokuyla içtiğini anladım kapıyı kapatacağım zaman kapıyı tuttu ve içeri girdi kapıyı kilitledi  ve anahtarı cebine attı "keskin çık "dedim keskin bana döndü "uraz gittimi " "urazada mı git diyordun Nalan "dedi "KESKİN SAÇMALAMA"dedim keskin gözleri doldu beni kolumdan tuttu kapı ile arasına aldı  "niye beni sevmiyorsun Nalan "dedi."sevmiyorum seni anla asla sevmiyorum anla "dedim keskin kahkaha attı ve "sevmiyorsun ha bende sevmeni sağlarım Nalan "dedi ve dudağıma yapıştı çok sert öpüyordu itmeye çalıştım fakat olmuyordu dudağımdan kan aktığını hissediyordum keskin ise orayı yaladı gözlerimden yaşlar akarken keskin benden ayrılmıyordu bileklerimi tutmuştu morarttığı kolumu  sıkınca inledim .keskin ise inlememden hoşlanmıştı dudakları boynumda geziyordu kapının çalınmasıyla çığlık atıcaktım ki eliyle ağzımı kapattı ve "bir şey belli etme sakın "son kez dudağıma yapışmış ayrılmıştı .kapıyı açtım ve annemler içeri girdi keskin ise camdan çıkmıştı..

Lise aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin